Jeg årets moteblogger i “Gryxen awards”..

Artig å få en slik utmerkelse her på bloggen da.. Og Gryende er så god på å lage innlegg om folk på bloggen..fremsnakking på høyt plan og andre gode/artige innlegg ! Innlegget om meg og prisen jeg vant finner du hergryxen-awards-2021-arets-moteblogger. i innlegget ser du hvem som har fått ulike andre priser også..

Jeg håper å få “ork” til å blogge mer og dele mange antrekksinnlegg i 2022.. så da kan dere bare glede dere..eller grue dere..hehe..

For meg er det å ta antrekksinnlegg noe av det jeg får mest positivt påfyll av å holde på med.. Stilen min er stort sett sporty og klassisk.. så ikke så mye jåleri og siste mote..men kanskje litt inspirasjon for noen uansett..

Dagens forrige innlegg finner du her..med familiebilde….jula-kort-oppsummert.html

 

Bildet er tatt rett over gata her vi bor… #mjøndalen

 

#gryksenawards #blogg.no

22 kommentarer

Siste innlegg