Jeg , meg og annebe..

Bloggen min er jo stort sett fylt av meg..og meg.. Som jeg har nevnt før syns jeg det er det enkleste å forholde seg til.. da kan jeg skrive og dele bilder som jeg vil uten å sjekke fakta først..Og siden jeg er lite sosial er det ikke så mange andre å ta bilder av enn meg selv..Av og til gutta da..men di vil jo helst slippe..

Nyheter og verdens- problemer følger i allefall jeg med på andre steder enn på blogg.. Og så trenger jeg noe som er lystbetont i livet mitt etter jeg ble syk ..litt om det kan du lese i linken…slitenhet_ved_me.html

Litt mat, natur og blomster blir det jo også..men jeg liker å ha litt personlighet og variasjon i innlegga…og annebe stiller alltid opp..hehe..

Også trives jeg jo både foran og bak kamera.. og da er det fint å kunne dele noen bilder på blogg/sosiale medier..

Bildet her tok jeg forresten den dagen kameraet mitt falt i bakken.-sa-gikk-kameraet-i-bakken.html Ikke hørt noe ang hva det koster å reparere det enda..men vurderer uansett å kjøpe et nytt også..

#blogg #blogging

16 kommentarer
    1. Jeg synes det er koselig å stikke innom en blogg som din! Det er stort sett en lett tone. Det betyr ikke at du er “overfladisk”. Mange flotte bilder også! Jeg skriver jo av og til om litt mer alvorlige tema, men orker ikke beskjeftige meg så mye med
      ” verdensproblemene”.
      Du er litt personlig i blant ; akkurat så mye at en får et lite innblikk i hvem du er ” bak fasaden”.💕

      1. Takk og det samme til deg <3 Temaer er fint det..men da må man ha noen "gode"refleksjoner rundt det slik du har.. Også er det fint at folk har "sine" måter å blogge på.. Ja liker at min personlighet i allfall kommer frem..uten å fortelle FOR mye.. <3

    2. Hei Anne,

      Nå har jeg fått lest meg opp litt på de siste innleggene dine, – hadde ikke fått med meg at du hadde blogget litt igjen de siste par dagene.
      Alltid så fine bilder og en koselig tone i det du skriver🥰👍
      Gøy å se antrekkene dine, – liker stilen din🤩💃👌

      1. Blir nok til det ja 🙂 Hyggelig du stakk innom.. er stadig innom hos deg..men kommenterer ikke så mye noen steder lenger.. Ha en fin dag <3

    3. Jeg syns det er like hyggelig å treffe på både du og deg og Annebe hver eneste gang på bloggen. Og på mange små turer rundt om i distriktet. Helt perfekt spør du meg 🙂 Dessuten fikk vi jo til å treffes på et bloggtreff, som faktisk gjorde blogginga litt mer personlig 😀 Ha en flott fredag på alle måter <3 Klem

      1. Hyggelig å høre og jeg trives godt med å stikke innom bloggen din også 🙂 Ja det bloggtreffet var veldig hyggelig og gjør at man føler seg litt “nærmere”di man traff der.. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg