Å så gikk kameraet i bakken

På fredag dro jeg en tur opp til Fossesholm for å ta noen bilder.. Hadde med meg kamerastativ..og speilreflekskamera . Mer om kameraet mitt i linken her.. _nytt_kamera_.html

Der kan du også lese at jeg har for vane å miste kameraer i bakken..hehe..

Men altså..på vei hjem fra Fossesholm kom jeg på at det var ei dør i Hokksund som hadde passa fint i fargen til hårbåndet jeg hadde tatt med meg..

Rigga kameraet opp i full fart..fikk tatt et par bilder..men så deisa kamera i bakken og linsa spratt av.. Skade på blitzen og en bit som blei borte på linsa.. Nå er kamerate levert til reparasjon.. får høre hva det kommer på eller om det i det heletatt går ann å fikse..

Tenker at jeg uansett skal oppgradere fotoutstyret mitt litt.. er jo fem år siden jeg kjøpte dette kameraet.. Så får jeg heller ha dette som et kamera gutta kan låne eller noe sånt..

Hvorfor det gikk i bakken var fordi jeg ikke hadde festa beina på kamerastativet skikkelig… Hastverk er som kjent lastverk !

Men bildet blei jo ganske fint da.. De fra Fossesholm får komme i et eget innlegg..

#kamera #hokksund

12 kommentarer
      1. Ja blir litt ekstra brydderi.. også må jeg klare meg uten speilreflekskamera til jeg vet om det kan fikses.. 🙂 Tuuuusen takk <3

      1. Ja var jo litt dumt..men hadde tenkt å oppgradere litt snart uansett.. men fint om det kan fikses , så kan gutta låne det gamle <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg