Jeg har vært på kurs..

Torsdag forrige uke var jeg på et kurs..det var bare en kveld og varte i 2-3 timer..så det føltes overkommelig ! Før jeg ble syk var jeg ofte på ulike kurs, både i forbindelse med jobben min i barnhagen, kurs på fritida som jeg selv meldte meg på og betalte. Men også mange andre ulike kurs.. som f.eks porselensmaling, trolldeig, gitar ,mannekeng og “modell” kurs, tysk, plakattegning, eventyrfortelling..og mye annet..likte bare å lære litt nye ting..

Det siste kurset jeg gikk før dette nå, var for drøyt ti år siden..Småbarnspedagogikk.. det var en kveld i uka over et år.. et tema jeg var/er veldig interessert i..men det var i grunnen en “grusom”opplevelse..jeg gjennomførte, men uten egentlig å få med meg noe..satt å holdt meg på hodet og prøvde å fokusere og da det var pauser prøvde jeg å “gjemme” meg så jeg slapp å prate med noen for det orka jeg ikke..dette var før jeg visste hva som feilte meg.. ME for dere som er innom uten å kjenne meg.. (litt om det har jeg skrevet HER..)

Men nå har jeg altså gjennomført en kveld med kurs igjen..og når du ser bildet her får du vel en viss peiling på hva det “handla om”..forteller mer i eget innlegg..

Dagens forrige innlegg om hvorfor jeg har blogga lite i det siste kan du se HER..

#kurs #blogg

 

10 kommentarer
    1. Så gøy du har vært på kurs da 🙂 Sikkert moro. Og bare å gjøre noe nytt er jo moro 🙂 Du ser flott ut på bildet 🙂 Kos å se deg <3 klem <3

      1. Ja det var moro å gjøre noe nytt ..og det vi agde ble veldig godt også 🙂 Hyggelig å høre..jeg følger jo litt med hos andre når jeg ikke blogger også 🙂 Klem <3

    2. Trivelig med kurs om man er i form, men med ME og hjärntrötthet så blir det ikke noen kurser på meg, Jeg orker ikke, blir trött og sliten bare Jeg ser mye folk, men av bilder ditt så gikk vel kurset ut på og Lage mat, kan hende Jeg er ute på vidden nå men det bjuder jag på 😂💕

      1. Sånn er det, med ME er det slitsomt med mye folk og informasjon.. Så mange år siden jeg har prøvd meg… men veldig glad jeg fikk gjennomført dette 🙂 Mat blei det ja..asiatisk <3

    3. Den flotte kokken der tror jeg lager noe veldig god mat på kurset 🙂 Så gøy at du fikk det til. Moro å lære noe nytt eller bli bedre på det man kan! Fin kveld til deg. Klem herfra.

      1. Stemmer :)) Moro å lære nye ting..men nå “tar jeg ikke inn” så mye ny informasjon..men det her var overkommelig og gøy 🙂 Klem <3

    4. Det er kjekt å gå på kurs. Jeg vant en gang et sjokoladekurs. Men fikk aldri gått på det, av ME grunn. Men gikk på et Bra Mat kurs litt senere, og det gikk bra, for det var på dagtid.
      Det ser ut som du har gått på et matkurs du også. Gleder meg til å lese mer om det ❤
      Fine kvelden til deg ❤ Klem ❤

      1. Det var jo dumt du ikke fikk vært på det..men ikke noe er gøy når formen er dårlig.. Bra du fikk til et annet kurs senere da :)) Her ble det mat ja..noe veldig godt 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg