Mannen tøffer seg og jeg prøver igjen

Om dere ikke husker meg er det jeg som ofte har hatt antrekksinnlegg o.l..hehe.. Bare tuller såååå lenge er det ikke siden jeg har blogga da… Skrev jo et innlegg om “periodeblogging”..og sa jeg skulle prøve å få litt mer flyt på blogginga igjen..men med sånne vondter jeg har hatt i vinter har jeg bare ikke fått det til..

Blogg for meg er jo noe som skal gi positivt påfyll og noe jeg kan drive med til tross for dårlig form..men nakkevondt som forplanter seg til hodet på en krampaktig måte over lang tid gjør det umulig å gjennomføre..

Men altså..jeg prøver igjen..

Bildene her er fra et par uker siden da mannen skulle teste el-sykkelen ved sjøen.. (stort sett sykler han i skogen)..

Jeg var med å rusla litt nede ved vannet i mens.. Ble ikke så lange turen han sykla, for sykkelmulighetene var ikke så bra der.. så tok han heller å tøffa seg litt for meg da han kom tilbake..

Måtte jo ta en selfie mens jeg venta..

 

Se på han tøffen her da, steiler og greier..

 

Og susa over røtter og stein i full fart… lol ! #elsykkel #vollen

 

12 kommentarer
    1. Velkommen inn her på bloggen 🙂 Stille og rolig her om dagen. Nesten ikke kjente folk å se….Kule mannen din da 🙂 og fint bilde av deg.

      1. Hjertelig takk <3 Ja har fulgt med litt og sett det ikke har vært så mange "på".. mest gøy når det er litt liv bla. kjentfolk..men man må jo orke :)) Takker så mye <3<3

      1. Takker 🙂 Koselig å høre..og jeg er innom bloggen din også..selv om det ikke er kommentarer når jeg ikke “er på”bloggen.. 🙂 Ikke sant..hehe… Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg