Idyll i Åsgårdstrand !

Om du ikke så mitt forrige innlegg der jeg skrev hvorfor det var ganske lenge siden sist blogginnlegg kan du se HER.. Men altså på fredag tok mannen og jeg en tur til Åsgårdstrand i finværet og lå over til lørdag..

Vi har jo blitt så glad i Åsgårdstrand etter jeg ble syk, og måtte finne noen feriealternativer uten lange reiser.. HER er et av mine tidligere innlegg fra Åsgårdstrand !

Trang virkelig en positiv forandring nå..og med supert vær på fredag ble det en fin sommeropplevelse, litt mer skya på lørdag men vi dro tidlig hjem så det gjorde ikke så mye..

Skriver kort under bildene og det kommer nok flere innlegg.. for som dere som “kjenner” meg vet blir det ikke bare NOEN bilder når jeg har med kameraet.. Knipser fort 50 bilder bare av en kaffekopp jeg..hehe..

Mannen slutter tidlig på jobb på fredager, så vi var vel i Åsgårdstrand ved halv to tida tror jeg.. (i underkant av en time for oss å kjøre dit)..Og vi starter alltid med en kaffe på Munchs cafè når vi er der..

 

De har en fin bakgård der ..men vi liker å sitte på forsiden og se ut i gata..

 

Blomstrer vakkert der nå.. #vestfold

 

Ser ned mot sjøen..

 

Sånn skikkelig sjarmerende uteplass..

 

På vei bort mot hotellet..vi bestiller aldri før jeg har kjent litt på formen mens vi drikker kaffe.. bare en gang det ikke var ledig rom, men da er det kort vei hjem..men stort sett får man rom sånn på sparket også.. #åsgårdstrand

10 kommentarer
    1. Hehe…kjenner veldig godt til det med å ta maaaange bilder av samme motivet 😉
      Det ser så nydelig ut i Åsgårdstrand, så jeg må jo håpe jeg også får en mulighet til å besøke den fine plassen. Synes også det er koselig å sitte ut mot veien og se alt som kommer forbi 🙂
      Fine bilder, og du er nydelig sommerlig på bildene ♥
      Klem ♥

      1. Ikke sant..bilder er halve moroa det..hehe.. 🙂 Flott sted særlig med sol og varme.. dit burde du prøve å komme en tur 🙂 Må følge med litt når man er på tur..sitte å betrakte litt liker jeg godt.. Takker så mye :)) Klem <3

    2. Kjempekoselige bilder!:-) jeg har faktisk litt lyst å dra til åsgårdstrand i sommer. Men vet ikke om det lar seg gjøre i år. Kjempefint sted. Og du var fin og sommerslig:-)

    3. Nydelige bilder. Herlig sted dere har funnet dere. Idyll. I år skal jeg dit. Så akkurat en hytte til salgs der nå. Gjett om jeg hadde lyst på den da. Men jeg hadde ikke penger til den da. og den ble nok solgt fort. Men var ikke dyr synes jeg, men var en typisk sommerhytte. Ikke vann eller noe.

    4. fin nok ferie dette,for meg er jo dette sommer,herlige bilder og du var så nydelig på bilde :=) vi regner snart bort,begynner å vokse ut svømmeføtter under oss hi hi ,men i neste uke håper jeg vi finner sol og sommer når vi kjører inn i landet :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg