Litt fra Åsgårdstrand !

Her er et lite bildeutdrag fra turen som jeg og mannen var på  til Åsgårdstrand fra onsdag til torsdag denne uka. Har jo hatt tidligere innlegg derfra også..så plukka bare ut noen..også blir det nok noen bilder til senere..mer slike jeg har tatt for fotograferingens skyld…

Skriver litt under bildene….


Er så herlig å kjøre ned i Åsgårdstrand og se sjøen….

Starter og avslutter turen med et besøk på Munch`s kafè…

Handler med litt på Joker`n og tar en tur på stranda…ble et bad begge dager også, og mannen tok flere….

Rusler i gatene, og går en tur bortom Munchs hus…..(..det gule øverst til høyre..)

Avslutter dagen med en burger på terrassen på hotellet…..#thonhotel #åsgårdstrand #munch #skolebrød #blogg

38 kommentarer
    1. Det ser SÅ koselig ut der 🙂 Litt sørlandsidyll, i miniatyr 🙂 Bra dere kan dra dit og kose dere på ferie. Jeg elsker sånne mini-ferier på et par dager jeg :-)Kjempefine bilder <3 Klemmer <3

    2. Ut fra bilder ser det ut som at dere fikk noen flotte dager. Herlig med et avbrekk i hverdagen. En skal kose seg og nyte livet, trivelig 🙂

    3. Det så skikkelig sommerlig og koselig ut 🙂 Nydelige bilder. Jeg har enda ikke svømt i havet i år. Bare noen svømmeturer i vannene her. Blir vel ikke noe havsbad på resten av sommeren heller. Vi har en plan om en bitteliten tur til, men den skal være inn i Sverige 🙂
      Jeg får bade mer for om ca 2 uker skal jeg ha svømmeundervisning ute i et vann i nabokommunen 🙂 Fortsetter dette været er jeg pokka nødt til å kjøpe meg våtdrakt 😀 3 dager på rad i 2 timer om gangen kan fort bli kaldt 😛
      Ha en finfin lørdag!
      Klem

    4. Så sommerlige og koselig bilder! Å jammen ble det skolebrød på både Kjerringa og Gubben denne gangen! 😉 Jeg har sagt det før , men jeg sier det igjen : Det er litt rørende å se at to som har fulgt hverandre i over 30 år vet å ta vare på forholdet med å finne på sånne ting sammen. Det er sikkert ikke alle dager som har vært like enkle for dere heller, men jammen er dere et godt eksempel på at det går an å bevare kjærligheten….og bittelittegranne romantikk, sjøl etter mange år. Det er noe en kan bestemme seg for tror jeg – i alle fall til en viss grad. Klem til deg! <3

    5. frodith: Velidg fint der..så trenger ikke dra helt til sørlandet nei …:)) Ja slike småturer kan være vel så hyggelig det..blir litt mer avslappende :)) Takker 🙂 Lørdagsklem <3

    6. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja det var deilig i sola..og da koser man seg jo litt ekstra :)..ja turen hadde alle de tinga jeg trenger for å få litt feriestemning :))

    7. Fru Stussli: Vi var heldige med været..deilig i sola 🙂 Første bad i sjøen i år for oss også…deilig 🙂
      Sverige er et fint ferieland det også 🙂
      Så spennende , ja to timer i vannet kan bli kaldt, du får nok kjøpe en slik drakt…men kanskje August blir fin og varm…kan jo håpe 🙂 Klem <3

    8. karidansen: Takk, ja det er sommeridyll der…særlig når det er sol og blå himmel 🙂 ..hehe..ja jeg er glad i skolebrød jeg også..og er det ferietid må man jo kose seg litt ekstra :))
      Så hyggelig sagt av deg, ja vi koser oss med slike småting, er ikke så kravstore så satter pris på slike stunder :)….livet har hatt sine utfordringer her også ja…men vi har vært flinke til å støtte hverandre :)) Ja sånne små koselige/romantiske ting er det viktig å gjøre sammen 🙂 Lørdagsklem til deg <3

    9. Husker godt et tidligere innlegg du også hadde om stedet, og Munchs hus 🙂 Det ser veldig idyllisk og koselig ut der. Så om jeg får muligheten noen gang, så skal jeg også titte innom 🙂 Har kjørt forbi flere ganger i fortiden. Men det er lenge siden nå 🙂
      Kjekt å kunne ta seg en liten tur fra hjemmet en stakket stund. Og feriefølelsen er jo den som er viktigst 🙂
      Fine bilder, som ga sommersmak <3
      God klem denne lørdagskvelden <3

    10. Eva: Ja det er veldig koselig der..om en liker det litt stille og rolig 🙂 Du burde ta en tur dit …vi var jo der for første gang i fjor….enda vi bor så nære :))
      Var et fint avbrekk og heldige med været også… ..:) Takker så mye, blomste og blå himmel blir jo fint på bilder..:) Lørdagsklem fra Mjøndalen <3

    11. Så lurt av dere å dra bort en liten tur, det kan ofte gi energi til ellers tunge dager…. Så fint det så ut der, og fine bilder. Nå er det jo sjøen jeg er så glad i og som jeg forbinder med som nr. 1 med tanke på sommer, uansett hvor man er… Men at du bader da…, er kaldt i sjøen…:)

    12. maiken: Ja var litt deilig å få en liten forandring..og litt sommerfølelse :)) Oppdaget Åsgårdstrand i fjor og liker oss veldig godt der ..perfekt sommersted ..og vi var jo heldige og hadde sol også 🙂
      Vannet var litt kaldt, men helt ok..og har jeg bestemt meg for å bade…da gjør jeg det :)) Fin kveld videre…og sov godt til natta :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg