I går blei det date i Åsgårdstrand

Mannen og jeg tok en formiddagstur til Åsgårdstrand i går ! Var jo så deilig vær… Siden det ikke er så langt dit, går det fint ann for oss å ta en tur dit,bare for en time eller to..(om formen min er “innafor”)…

Dere som følger meg vet jo at dette har blitt sommerens favorittsted for oss etter at jeg blei syk og ikke kunne dra på “langturer”lenger.. Åsgårdstrand fungerer i grunnen året rundt, men er jo typisk et sommersted siden det ligger ved sjøen..

Litt mer fra Åsgårdstrand finner du her..vi-to-i-asgardstrand

Litt gøy er det at jeg har snakka/skrevet med flere som har besøkt Åsgårdstrand etter å ha sett noen av innlegga mine her på bloggen..

Kos på Munchs cafè.. Prisene er “stive”der… ran i-asgardstrand , men vi bruker så lite penger ellers at det kan vi fint unne oss når vi er ute på “date”…

 

#visittvestfold #åsgårdstrand

 

 

12 kommentarer
    1. Virkelig flott sted og jeg tenkte også på Åsgårdstrand forrige uke, at jeg kanskje burde ta en tur denne høsten.
      Men han bankraneren som driver dette stedet er DYR ja…
      Herlige bilder, og kakene der er jo så svære og flotte! Men kan få mange poser kaffe for den kaffekoppen…hehe…

    2. Kjempegode godter på den kafeen…..! Stive priser får være greit akkurat da! Det er så fint i Åsgårdstrand! Idag tok jeg faktisk en tur til Horten, jeg…..! Klem <3

      1. Mye fristende ja 🙂 Noen ganger er det helt greit ja..hehe.. 🙂 Har jo vært i Horten men ikke så kjent der.. koselig å finne på litt <3 Klem <3

    3. koslig med en slik date,og du framsnakker det stedet så godt att du burde få litt rabatter nå :=) hva er stive priser ? kjøper en bakevarer på Lom bakeri så er det stive priser der,men folk står i kø ,hvorfor ? jo alt av gjærbakst er helt fantastisk ,og det metter mye bedre enn det en kjøper på kolonialen,vi unner oss en pose eller fler når vi kjører forbi der om sommeren .Middag på kafe her vi bor er mye dyrere enn middag ute i foreksemper Sandnes ,er det verdt det ? ja det er alltid verdt å støtte dei små og det lokale så dei overlever ,så en kan jammen spørre seg om det er dyrt :=)

      1. Vi koste oss.. ja kanskje jeg skulle foreslå det..hehe.. 🙂 70 kr for en kopp kaffe og 90 kr for et skolebrød..Dyrt , men helt greit for oss.. en “vanlig” fam. med flere barn blir det fort kostbart for da.. 🙂 Jeg betaler også gladelig litt ekstra for gode varer og trivelige steder… <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg