Vi to i Åsgårdstrand

Muligens litt “klissete”overskrifter jeg bruker når mannen og jeg er sammen..og det er vi jo stort sett om han ikke er på jobb eller trening ! Vi to ..og kaffedate..jo da, høres litt “klissete”ut når man snart er 60 år og har vært gift i snart 40 … men kanskje er det derfor vi holder sammen..ikke fordi vi tar en kaffe sammen..men fordi vi setter pris på det..og gjør slike små ting til en “greie”..

Dagens kaffe finner du i linken her…enda-en-lordag-enda-en-date

Åsgårdstrand er jo et typisk sommersted..men hyggelig å ta en tur uansett årstid.. Vi liker steder ved sjøen ekstra godt..

Skriver kort under bildene..

Vi to i motlys for kamera….

 

Koselig ved Munchs hus..

 

Har på ny fleecejakke og nye goretexsko… mannen fikk gavekort på jobben før jul..og selvsagt ville han heller at jeg skulle kjøpe noe enn å kjøpe noe selv.. Neida..eller jo da.. han ville at jeg skulle ha gortexsko..men han hater å dra å handle så ga meg gladelig di “penga”..hehe..( Nå har vi jo penger til å kjøpe det vi trenger uansett da..også har vi felles økonomi..)

 

Var så fint med blå himmel..

 

Var lurt å ha litt på hode og hender.. mildt, men det blåste litt surt…

 

Mannen tegna hjerte i sanden, ikke noe han pleier det altså..vi er ikke spessielt romantiske av oss..bare virker slik på bloggen… (mest imponert over at han tegna det såpass fint jeg..)

#åsgårdstrand

 

 

 

28 kommentarer

Siste innlegg