“Ran”i Åsgårdstrand…

Egentlig kunne jeg skrevet ran uten ” “.. for kafeèn i Åsgårdstrand blir drevet av ham som gjorde 19 ran på 70-80 tallet..men han rana vel ikke i Åsgårdstrand men andre steder på Østlandet.. Vi har prata med ham flere ganger og han er jo en hyggelig kafè driver.. selv om jeg tar avstand fra det han har gjort. Nå fortalte han at det kommer en dokumentar/film om det som hendet den gangen.. Han var jo blandt annet i en bank i Drammen å fikk med seg masse penger og den saken husker jeg godt..

Dagens forrige innlegg finner du i linken.. https://annebe.blogg.no/lettere-panikk.html

Alltid fornøyd etter en tur innom Munchs kafè..

 

Noen vil si at han forsatt driver med ran .. da 2 stk kaffe og kake koster godt over 300 kr.. For oss er det helt greit da vi syns det er verdt pengene..og du kan drikke så mye kaffe du orker.. to kopper holder for meg da !

 

#åsgårdstrand #bankraner

10 kommentarer
    1. Jeg som har tenkt meg til Åsgårdstrand i hele sommer, men med disse tilstandene så har det ikke akkurat fristet. Men til sommeren så! Litt av en pris på litt kaffe og kake, men er man på tur å må man kose seg litt.

      1. Burde dra en tur dit.. alt er litt annerledes nå, men ikke overfylt av folk der ..så føltes greit til tross for Coronatider.. Ja av og til så kan man unne seg litt ekstra.. <3

    2. Å han ja, MP er vel bokstavene hans om jeg ikke husker feil. Men det er fint at han har dette stedet og ta vare på. Med slike priser er det vel ikke kø foran døra. Men det ser ut som et vakkert lokale i en koselig småby. Ha en fin kveld.

      1. Det stemmer det 🙂 ja bra han gjør noe “fornuftig nå”.. Er en del folk innom på sommeren..men hadde nok vært enda flere om det var billigere.. Koselig sted både Åsgårdstrand og kafèen.. Takk det samme 🙂

    3. Fantastisk….bra dere fikk en fin tur på cafeen deres. Topp..Flotte bilder og håper virkelig jeg rekker en tur til i høst <3 Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg