Noen bilder fra mine “favoritt jobber”som modell..

Litt “klysete”overskrift kanskje..men sånn er det..hehe.. Er man foran kamera og det brukes i ulike sammenhenger..så er man modell ! Jeg har jo hatt flere innlegg om dette før, men en stund siden nå ..og det er jo gøy å bruke disse bildene litt..

Hvorfor dette er blant favorittene, kan være for at jeg liker bildet eller at “det” oppdraget var litt ekstra stas å få være med på. Jeg har jo vært med på veldig mye slikt siden jeg første gang var med som 33 åring…

Skriver kort under bildene.. (måtte putte bilden i pick monkye rammer for å få riktig format til bloggen..så da ble noen litt kutta eller uskarpe)

Fra en reportasje om meg i Norsk Ukeblad i 1998..Da var di hjemme hos meg i Mjøndalen..å skrev om at jeg begynte som modell som 33 åring..

 

Jeg har hatt veldig mange jobber for Norsk Ukeblad, sist var i 2018…bildene over her er fra rundt 2005, og blant di jeg liker ekstra godt..

 

En jobb fra begynnelsen av 2000 tallet.. liker det litt ekstra fordi jeg er litt “strengere”her en jeg vanligvis er på bilder..også ble disse bildene brukt veldig mye i aviser og blader..for et “data program”..som liksom suste seg fremover..

 

Det jeg sitter på er for Lindex i 2005 , bildet ble tatt i Stockholm .. Det andre går jeg visning på Oslo Fashion weeek i 2010..og det var litt stas å være med på en slik stor visning..

 

De over her er for Cubus i 2016, til ei side om at di lager økologiske klær..

 

Og det over her er fra KK i 2016..da var jeg sammen med flere andre også ..jenter i ulike aldre og fassonger.. jeg får vise fler bilder i senere innlegg.. #modell #blogg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. Flotters!!
      Ingen er viktigere for kvinnesynet enn ‘senior-modellene’, da det er helt prekært å legge den ungdomsgreia fra de siste tiårene bak oss en gang for alle 🙂

    2. Du er såååå nydelig,- og viser at alt kler den smukke. Og årene,- de har tydeligvis ikke gått fra deg, like ung du!

    3. Du er en flott og spesiell representant for modell yrket 🙂 Spennede og se og lese 🙂 Det er jaggu ikke lett å telle bursdager her gitt 🙂 Tusen takk for blikket inn i noe av dine opplevelser fremfor kamera 😀

    4. Jeg liker godt disse innlegga når du deler bilder fra noen av jobbene du har hatt. Og alle disse er veldig flotte. Men gjorde du ingen slike jobber før du var med på “bli ny”dagen i trettiåra? For det virker så naturlig for deg, og du har jo en fantastisk utstråling. Håper du kommer til å gjøre flere modelljobber. Ha en fin dag!

      1. Hyggelig å høre..takker så mye 🙂 Var aldri inne på tanken før jeg passerte 30 år.. så ikke noe sånt i ungdommen ! Litt småtteri blir det nok fremover også..men går ikke så aktivt inn for det etter jeg ble syk :)) Klem til søte deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg