Hvordan leser du blogg ?

Da tenker jeg på om du bruker mobil, nettbrett eller pc ?  Jeg liker absolutt best å lese blogg på pc.. mest fordi jeg syns bilder blir så “tusslete” på mobilen (nettbrett er ok ).. men detaljer og lys blir mye finere når bildene har litt størrelse syns jeg..

Bildet her tok jeg i går, hadde hørt at det var en del snø i høyden.. og det er jo litt “artig” å ha sett litt vinter dette året..hehe.. Men det var sabla vått så jeg tok ikke mange bilder før jeg ga meg..kunne jo ikke risikere å få ødelagt dette kameraet også..mer om hva som skjedde med det forrige ser du her…a-sa-gikk-kameraet-i-bakken

Dagens antrekksinnlegg finner du i linken herlyse-bukser-til-vinterbruk

I en skaukrull langs veien.. og med snøfnugg opplyst av blits i panna… fint skarre værra ! #druknakatte

 

#konnerud #drammen #blogg #førjulstid

24 kommentarer
    1. Jeg leser helst blogg på Mac som jeg har! Noen ganger på mobilen. Men går alltid inn en gang til for å se finere bilder og enklere å kommentere. Så fin du er i snøen…Klem…

    2. Jeg bruker alltid pc, både når jeg lager egen og når jeg skal lese andres. Det er som du sier, alt for smått på telefon. Jeg bruker egentlig bare telefonen min til telefonting jeg.

    3. jeg leser på mac ,nettbrett har jeg ikke ,kan titte på mobilen om vi er på reise,men da komenterer jeg ikke det er for plundrete.
      Du fant vinter og kledelig var du i antrekket,våt også ser jeg

      1. Sånn med meg også..kan titte innom på mobilen men alt for slitsomt å kommentere fra mobilen.. 🙂 Ja skikkelig våt snø..og jakke som sugde til seg fuktigheten..hehe..

    4. Leser alltid blogger på pc – syns det er best fr der er alt bedre synlig og stort. Er vel en vanesak men skjermen er så liten på mobilen. Ha en fin kveld.

      1. Vet mange gjør det.. 🙂 Takker.. ikke snø nede i sentrum..men litt opp i høyden ligger det litt.. Takk og fin dag videre til deg <3

    5. Så vakkert det var hos deg. Her bare regner det. Jeg leser dette på pc nå for det liker jeg best, men noe leser jeg på telefonen også, men da er jeg ikke flink til å kommentere. Sånn er det bare. Klemsiklem:)

    6. Fint antrekk og koselige vinterlige bilder der du er 🙂

      Jeg leser blogg på PC og synes det er greiest 🙂

      Lag deg en fin dag <3

      klem

    7. Jeg leser mest via mobil, og litt via pc. Nettbrett har jeg ikke. Jeg er enig i at det er finest å se innleggene på pcen, men mobilen er jo nesten alltid med. Ønsker deg en fortsatt fin julekveld.🥰

    8. Jeg er helt enig med deg 😀 Bruker stort sett bare pc, både til å skrive innlegg og lese og kommentere. Men har jo som deg, en litt slapp skriveperiode nå. Men prøver å henge med så godt som mulig 🙂

      1. Best med pc ja.. 🙂 Hyggelig å blogge..men best å gjøre det i sitt eget tempo..spiller ingen rolle hvor ofte det blir..men alltid hyggelig når flere “kjente”blogger samtidig..selv om jeg er innom å leser når jeg ikke er aktiv selv også 🙂 i alle fall dere jeg finner på FB..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg