Lyse bukser til vinterbruk.. (Antrekk 50+)

Jeg bruker stort sett mørke bukser i “mørketida”..men i år er det jo veldig in med helhvite (lyse)antrekk.. Ikke så veldig opptatt av hva som er in , men falt for denne lyse buksa da jeg var innom Step In for ei ukes tid siden..

Den er i et slags “fake skinnstoff”og kan jo brukes året rundt egentlig..

Som dere som følger meg vet pynter jeg meg stort sett bare på bilder for tida..men kan jo brukes når mannen og jeg tar en kaffe.. (han nevner av og til noe om at ..skal du ikke bruke noen av di klea du kjøper da..hehe.. )..men så blir det til at jeg stort sett tar på meg jeans eller joggebukse og ei fleecejakke.. i allefall nå på vinteren.. (pynter meg litt en sjelden gang altså..men bare 1 av 10 ganger eller noe sånt )..

Kjøpte meg denne blusen på bildet også….likte godt fargene i den..og at det er “sløyfe”i halsen..selv om det ikke synes så godt på bildet..

Hadde ingen vest , så kjøpte med meg den på bildet under her også..innen jeg får brukt den er det vel “ut”med vest igjen…tror faktisk jeg “må” kjøpe toppen inni også..den passer jo så fint til antrekket… Bildet under er tatt av Step In.. Kjolen jeg kjøpte sist ser du HER om du har lyst !

Bruker du lyse klær vinterstid ?

#mote #stepin

16 kommentarer
    1. Virkelig flott, løp og kjøp den genseren inne i også og bruk det neste gang du er på date med mannen. Fin var du altså! Fin bluse også. Likte alt jeg. Ikke kjøpt meg noe nytt på 100 år dessverre…så går mye i svarte og blå bukser her!
      Arvet jo to bukser fra en kollega også! Så da tenkte jeg..lurt…Da slapp jeg den handelen…haha…

      1. Takker <3 Ja får pynte meg litt for ham også.. iallefall om jeg har med kamera..hehe.. 🙂 Man trenger egentlig ikke så mye klær..men litt moro å "finne"noe nytt ..særlig på Step In.. ikke så glad i kjøpesenter.. Klem <3

    2. Jeg har noen lyse klær, men det er sjelden de er i bruk. Jeg synes man blir så fort skitten når man har lyse klær. Men begge jenten min liker godt lyse klær og de er faktisk flinkere enn meg til å holde seg reine.

      1. Tusen takk <3 Tror ikke jeg vet om noen som er mer ujålete enn meg..mannen sier ofte når vi skal handle..du kunne jo ha greid håret litt da..hehe.. Ser sjkelden ut som det jeg gjør på bildene..Passer på å ta mange bilder om jeg har en "fin på håret dag".. <3<3

    3. Lekkert👌☺️Kjørte faktisk forbi deg utenfor step in når du ble tatt bilde av forrige uke, og bare ja det er hu fra bloggen😄

    4. Kule bukser og lekker bluse! Veldig kledelig til deg, Anne🥰👍
      Likte også veldig godt vesten med den toppen inni. Så ut som et koseantrekk jeg kunne rusla rundt i hjemme, og fint nok til å gå ut i😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg