Gratulerer så mye til eldstesønn

I dag har eldstesønn bursdag..og hurra for det ! Siden jeg begynte å blogge har jo gutta mine fått et gratulasjonsinnlegg her på bloggen ! Di er ikke så veldig glad i bilder og oppmerksomhet på sosiale medier.. men siden di er litt greie mot meg er det greit at jeg deler et lite innlegg..

Sist vi hadde bursdag her i huset tok jeg et bilde av “gjengen”samla i sofaen.. det ser du HER

Så da gratulerer jeg eldstesønn så mye med dagen i dag og sender en stor bursdagsklem..

 

Vi hadde en liten feiring i går, for det var da det passa for begge gutta å komme en tur..

I all enkelhet med litt påsmurt loff og ei kake.. (kaka ser litt gul ut på bilde, men det tror jeg er pga sjokoladen..for kremen var akkurat så hvit som den pleier.. Hvordan oppskrift jeg bruker på sukkerbrød kan du se i linken her https://annebe.blogg.no/1449851547_oppskrift_p_sukkerbrd.html

#bursdag #sukkerbrød

10 kommentarer

Siste innlegg