Bursdagsfeiring for mannen

På søndag feira vi mannen som hadde bursdag da ! Bare gutta som var her slik det har vært di siste åra.. Vi koste oss først med grønnsaksuppe som mannen hadde gjort i stand ..jeg bare smakte den til..veldig god !

Så tok jeg også ut noen dumplings fra fryseren som jeg lagde tidligere i påsken, så kunne di som hadde lyst smake på det….dere husker jeg var på kurs kanskje..ellers se her..https://annebe.blogg.no/dumplings-kurs.html

Mannen hadde ønska seg marsipankake , og siden formen min ikke var så ille i påsken som den har vært tidligere i vinter…så lagde jeg det til ham.. og ikke for å skryte men den blei “sykt”god..får skrive mer om fyllet og sånt senere..

Det her ble jo på etterskudd..så han har jo blitt gratulert allerede..  Et tidliger bursdagsinnlegg til ham med større bilde kan du se her..https://annebe.blogg.no/hurra-for-mannen.html

Jeg setter ofte sammen bilder slik ..så slipper jeg å spørre “alle”om det er greit å bruke bilde av dem..her blir det liksom litt mer anonymt..

Som alltid avslappa stemning hos oss..nederste bilder her før kaka kom på bordet..

 

Og naboen (rådhuset)hadde heist flagget..men det var vel kanskje fordi det var 1. påskedag..

Den grønne busken i hjørnet har overlevd vinteren ute på verandaen… #mjøndalen #familie

16 kommentarer

Siste innlegg