Enkelt og greit.. (Antrekk 50+)

Kjøpte denne kjolen og antrekket med bukse og vest på Step In for et par uker siden… Liker å ha litt klær i farger som ikke er for “oppsiktsvekkende”..særlig etter jeg ble syk (ME..litt om det i innlegget her.litt-om-det-a-ha-me ..)

På bilder er det noe helt annet, der liker jeg å være den “gamle og sprudlende “.. Kan fortsatt ha dager da jeg føler for å kle meg litt fragerikt, særlig om sommeren..og har kjoler som denne jeg kjøpte i fjor også i en sterk rosa farge..sommerklaer-i-friske-farger  Tror kanskje det blir en ny med farger litt nærmere sommeren også..MÅ jo ikke ha, men koselig å kjøpe litt nytt syns jeg…

Denne type kjole kan man pynte opp med belte og pensko..eller uten belte med joggesko..

 

 

Digger skoa som er litt røffe..og bukse litt opp på leggen funker fint når det blir vårvær..og jeg får litt mer farge på leggene…

8 kommentarer
    1. Veldig fin kjole Anne 🙂 Jeg liker jo farger, og føler det gir litt energi når jeg er litt flat… Eller ellers også 😀 Du kler både kjoler og bukser du. Og du er jo veldig fin i litt farger <3

      1. Takker 🙂 Syns det er ok å ha litt av hvert..noe farger, noe mer “anonymt”..men man blir helt klart i godt humør med litt farger.. <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg