En blomst til deg fra meg… og en oppklaring til forrige innlegg

Ikke di flotteste blomstene kanskje.. Men en liten takk til dere som titter innom bloggen min ! Som jeg har skrevet før  https://annebe.blogg.no/jeg-blogger-bare-for-min-egen-del.html  er det ikke så viktig (men veldig hyggelig) for meg med så veldig mange lesere .. Tjener jo ikke noe på å blogge,og det ønsker jeg ikke heller, da det da hadde blitt mer en forpliktelse enn en hobby..

Men uten at noen hadde vært innom hadde det jo vært lite motiverende å lage innlegg..så hjertelig takk til alle som leser, ser på bilder  og dere som legger igjen en liten kommentar eller et “likes” på bloggen eller fb..

Så var det den musefangeren i forrige innlegg.. det har ikke noe med kjolen å gjøre..det er en boks som står under trappa..hehe..

Dagen forrige innlegg finner du HER..

10 kommentarer

Siste innlegg