Kjole og musefanger..

Da vi var i Åsgårdstrand i går, hadde jeg på den nye kjolen jeg kjøpte nå i våres på Step In . Har forresten kjøpt flere kjoler etter det.. på tide med noen kjoler siden jeg har såååå mange bukser. Hvor mange kan du ser HER..sikkert blitt et par til også siden det..

Kjolen har ikke egen musefanger (vet ikke om det heter musefanger heller..men det er jo ikke ei vanlig musefelle..hehe..)..men da vi var bortom Munchs hus og mannen skulle ta et par bilder av meg på trappa der..sier han at jeg kanskje skulle ta benet ned så jeg skulte den musefangeren..

Kjolen har forresten blitt en favoritt..løs og ledig og i et stoff som ikke skrukker..

Holder på sveisen..

 

Lite ante jeg om at det var rotter og mus i nærheten.. (så ingen da )

 

#stepin #åsgårdstrand

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg