Jeg blogger bare for min egen del

Har jo skrevet noe om dette tidligere også .. https://annebe.blogg.no/blogger-ikke-for-leserne.html (trykk på linken om du vil lese)

Ikke trenger jeg blogge for å tjene penger, ikke trenger jeg flere venner og ikke har jeg behov for å vise andre hva jeg driver med eller hvordan jeg ser ut.. Men jeg har etter jeg ble syk et stort behov for å ha et sted der jeg kan være kreativ..og det enkleste da er å bruke meg selv og små og litt større ting fra min egen hverdag.. (å lage ting er liksom ikke “min greie”, ellers kunne jeg jo pusla med slike ting i stedefor blogging og bilder)

Sjelden du kan lese om viktige ting eller få gode tips på bloggen min..men hyggelig om jeg inspirerer av og til !

Vet at ting lett kan misforstås …så jeg må ha med at jeg setter stor pris på gode bloggevenner og syns det er gøy med dager da noen flere enn vanlig har vært innom..Og som både jeg og andre har skrevet tidligere, uten at noen leser blir det liksom litt meningsløst å blogge..litt respons på bilder og det man formidler er motiverende for å være mer kreativ..

Det viktige er ikke bildet av meg , men hvor “gøy” jeg kan ha det mens jeg finner ut hva jeg skal ha på meg, hvor jeg skal ta bilder og hvordan jeg skal “posere”..Noen ganger blir det bra , noen ganger ubrukelig..men prossessen er artig..og noen ganger litt slitsom om det er for mye folk i nærheten..hehe.. (Bilde fra i sommer) #blogg #blogging

 

 

 

 

26 kommentarer
    1. Jeg skjønner helt og holdent hva du mener 🙂 Og jeg har sagt det før: Hadde du hatt “Blogg topp ambisjoner” Så kunne du kommet langt. Du har en flott blogg, der du byr på deg selv på en nydelig måte. For å fremme den kreativiteten som ligger bak komposisjoner og bilder. Det er en befrielse å lese bloggen din, for den er like bunnærlig som du er 🙂 Tusen takk og lykke til videre 🙂

      1. Så bra, for jeg er jo litt kortfatta så ikke sikkert alle forstår.. 🙂 Veldig hyggelig du tenker det..og seg selv må man være, det er du god på også 🙂 Takk for hyggelig tilbakemelding…siden jeg kjenner deg så godt sender jeg en klem selv om du er mann..hehe… Klem <3

    2. Din blogg er fin og skog koselig å lese 😊
      Jeg liker godt å se på alle bildene du legger ut jeg. Flotte kreative bilder deg med masse forskjellige klær . Artig 😊
      Ha en fin kveld.
      Klem 😙

    3. liker både deg og bloggen din,jeg er heller ikke ute etter topplasering,men hyggelig med komentarer ,det synes jeg :=) og du viser jo oss voksne damer hvor fint en kan kle seg,som på bilde her

      1. Takk det samme 😊 Ja må være litt «liv» med tilbakemeldinger og folk som er innom..om det blir mange en dag er det ekstra hyggelig…men ikke det som motiverer meg.. Hyggelig å høre 💗

    4. Nå har jeg lest meg opp, både på bading, at en av dine flotte sønner har hatt fødselsdag – gratulerer, kakespising og sett mange fine bilder. Klærne du viser er absolutt til inspirasjon. Skjønner godt hva du sier her, om at en ikke blogger for lesere, men at det er et utløp for å være kreativ. Du har likevel en så “lett penn” og nydelige, personlige bilder, at du trekke lesere. Jeg blogger også bare for meg sjøl, og greier nok i stor grad å ha den for meg sjøl, he, he….og kan bli litt sår da. Så veldig glad for tilbakemeldinger. Men jeg greier ikke å ha flyten, så faller ut i perioder.
      Riktig fin søndag, og takk for at du blogger <3<3

      1. Takkerså mye 😊 Hyggelig du syns jeg inspirerer.. Ja den kreative prosessen er min drivkraft..men uten at noen stikker innom er det jo liten vits å holde på…men det trenger ikke være helt der oppe i toppen. Hehe..jeg leser alltid det du legger ut..om jeg ikke er helt fraværende fra blogg noen dager..Du formidler på en vakker og følsom måte… Klem 💗

    5. Jepp, skjønner hva du mener. Jeg har også bloggen for min del, og selv når jeg skriver innlegg med en “du”-tone (nesten ikke), så ser jeg for meg at jeg skriver til en person, ingen bestemt, bare en vennlig person.
      Så klart man vil bli lest, at noen tar turen innom, og legger igjen noen spor av og til, men hvis det er hele drivkrafta.. vel, jeg hadde nok fått prestasjonsangst 😀
      Blogg for din egen del du, og del det du føler for 🙂 De som liker det, liker det, og de som ikke liker det, kan finne noe annet å lese. Det er min filosofi 🙂
      God søndag, Anne <3

      1. Ikke sant mest for seg selv da blir det en hyggelig hobby, og om noen liker det er di hjertelig velkommen..ute at NOEN leser blir det jo lite motiverende lage innlegg 🍂 Altid fint å ta en tur innom deg og bloggen din …Ønsker deg ei fin ny uke 💗

    6. Jeg tror de aller fleste av oss ønsker at noen leser det vi legger ut og jo flere, jo bedre. De som sier at de kun blogger for seg selv tror jeg ikke på. Hva er motivasjonen om man kun skriver for seg selv?

      Jeg heier på alle bloggere og jo flere som leser med, dess bedre. La oss framsnakke hverandre og at blogg er kult å følge med på.

      1. Ja NOEN må lese det,men blir det VELDIG mange skaper det forventningspress for meg ..og ting der det forventes noe av meg skaper stress..noe som ikke er bra for meg etter jeg ble syk…men kan jeg bare blogge om det som «faller meg inn» uten å ta hensyn til hva jeg tror leserne vil ha er det gøy..og om folk da tar turen innom setter jeg pris på det altså🤗 Moro med voksne folk som blogger enten di gjør det for di som leser eller mest for seg selv.. Alltid fin inspirasjon hos deg 💗

        1. Enig, det er viktig å ikke tenke på at man må tilfredsstille leserne til enhver tid og legge press på seg selv. Mitt poeng er bare at det er gøy når noen leser det vi legger ut og at det er det vi ønsker. Å bli sett og lest.

    7. Det er jo sånn det skal være, at man blogger for seg selv og at man har det gøy. Som bonus er det jo at mange stikker innom å ser og kommenterer på det man legger ut 😊 Jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke er like mye innom dere på blogg.no som tidligere… Viljen er der, men det er ikke alltid tiden strekker til…

      1. Alltid koselig med lesere og folk som legger igjen en kommentar..men det er ikke “drivkrafta”mi.. 🙂 Må bli sånn..kan ikke henge med oiver alt..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg