Ei bukse..fire ulike topper

Kjøpte meg ei ny hvit bukse på Step In her om dage, den her var såå god å ha på at jeg bare “måtte”ha den..selv om hvite bukser egentlig ikke er noe for meg..hehe.. noe mannen også mener.. se her hva mannen sier..nederst i innlegget på linken..kult-med-gult-

Jeg har ingen avtale om å dele bilder for Step In.. Men er jo av og til “modell” der og da er det gøy å bruke noen av di bildene….og siden jeg kjøper det meste av klærne mine der.. blir det stadig antrekksinnlegg med klær derfra..Litt om hvorfor jeg er “modell”for dem kan du se i linken her..goy-a-vaere-modellpa-step-in...

Den rosa og den lyseblå blusen i innlegget her kjøpte jeg samtidig med buksa..

Skriver kort under bildene..

Fine detaljer på denne blusen her…

 

Blusen er av merket Part Two og buksa er fra Annemone..

 

Denne blusen er av merket Culture..

 

Bildene her er tatt i Drammen..

 

Disse bildene er med samme buksa.. tatt av Step In..så di toppene har ikke jeg, men fine er di..

 

#stepin #antrekk #hokksund #drammen #annemone

 

 

 

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg