Kult med gult ! (Antrekk 50+)

Eller gult er kult som det heter ! I år er jo gult en av di “store”sommerfargene.. og den er jo sommerlig og fin, bare sommer`n som mangler nå..klea har jeg.. Som jeg har fortalt før syns jeg det er gøy å lage litt antreksinnlegg..mest for min egen skyld da det er en overkommelig ting å “fylle dagen med”…

Håper jo noen blir litt inspirert også..og aller viktigst at det er lov for voksne damer å drive litt med sånt “tøys”også..Kjedelig om man bare skal gjøre det som er forventa etter at ungdomstida for lengst er pasert..

Alle klærne her er kjøpt på Step In i Hokksund..(skriver det bare fordi jeg syns di har mye fint..ikke lønna arbeide). Veska og skoa kjøpte jeg i fjor..det andre er nytt av året..

Skriver litt under bildene.. (skinner litt i blitzlys på noen av dem..men blir klarest bilder med litt lys syns jeg)

Bukse og topp er av merket #vila og hårbåndet er fra #noma..brillene er noen bilige jeg har raska med meg en gang..

 

Jeg er veldig glad i slike enkle bukser …Også elsker jeg grafittivegger..hehe..

 

 

Stråhatt håper jeg at jeg får bruk for på badeturer i sommer…

 

Ei hvit jakke passer til mye..men som mannen stadig sier til meg..han syns jeg kler “alt”men passer ikke til å gå med hvite klær..hehe.. Vi sier sånt til hverandre uten at den andre tar seg nær av det altså..jeg bruker det jeg vil uansett… #love

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Han synes kanskje du er litt “tøffere”, og at hvitt er litt uskyldig? I utgangspunktet, her på bloggen, kan du virke litt uskyldig også, men jeg vet annet 😀 Ha-ha 🙂 Bein i nesa på den damen <3 Fin er du uansett 🙂 Klemmer <3

      1. Syns nok hvitt er litt for “pent”til meg ja..gifta seg jo med ei rampejente..hehe.. 🙂 Ikke sant..ikke så “pinglete”som jeg kan virke på bloggen..hahaha.. Takker :)) Klem <3

    2. Jeg likte kjemåegpdt alle antrekksvarasjonene! Og stilig bakgrunn på bildene:-) Jeg syntes antrekket (og du) passet den hvite jakka veldig fint. Og stilig med hårbåndet. Likte egentlig alt, hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg