Dyreprint og gult… (Antrekk 50+)

Som jeg skrev i dagens forrige innlegg https://annebe.blogg.no/ferieuke-nr-3-blei-ikke-saerlig-hektisk-den-heller.html ,skulle jeg vise dere hele antrekket jeg hadde på meg..så da kommer det noen bilder her..

Alt dette er klær jeg har hatt lenge.. Shortsen bruker jeg mye..men klær med dyreprint blir ofte liggende i skapet.. Jeg syns det er kult..men siden jeg ikke er i noe særlig med selskaper blir det litt for jålete syns jeg..

Men på verandaen tar jeg på meg “det meste”..men får fort på meg “joggebuksa”igjen..

Jeg synes det går fint å blande en litt sporty shorts med dyreprint..litt gøyalt på en måte..og klær skal jo være gøy..og behagelig da !

 

Jeg har hårbånd i tre ulike farger, bruker dem ikke så ofte..men veldig kjekt når man ikke orker å fikse så mye på håret..litt for varmt i dag..så etter bildene tok jeg det av..

Ett annet innlegg med litt pynt i håret ser du i linken https://annebe.blogg.no/litt-pynt-i-det-korte-haret.html

 

Print på print kan funke ..men kan også bli rotete..er jo bare å prøve seg frem..

 

Blei litt svett i solsteika..men klager ikke på varmen altså… #antrekk #mjøndalen

 

18 kommentarer

Siste innlegg