Ferieuke nr. 3 blei ikke særlig hektisk den heller..

Nå er det jo både lørdag og søndag igjen av denne uke..men tror ikke det blir noen “ferietur” i morgen heller.. Planen var en overnattingstur i hver av mannens ferieuker https://annebe.blogg.no/asgardstrand-og-ferieplaner.html

Men formen min har ikke vært så god at jeg har orka overnatting borte…Har bada et par ganger og tatt en kaffe når vi har handla..

Ei overnatting første uka hadde vi https://annebe.blogg.no/romantisk-kveldstur-og-middag.html . Da var jeg i ok form men da hadde mannen vondt i hodet og ekstra vondt i det skada beinet sitt..

Satser på ei overnatting neste uke..eller en dagstur, litt lenger enn en halvtime unna..men helst ikke over en time heller…ikke så enkelt gitt !

 

I dag tok jeg noen “antrekksbilder”med gult og leopard…litt ser dere her..hele antrekket kommer i eget innlegg ..bare å glede seg..hehe.. (litt svett og rufsete i varmen) #mjøndalen #blogg

14 kommentarer
      1. Ja skulle jo gjerne orka å reise mer..før var vi så si avgårde hele ferien.. ! Men vi prøver å sette pris på det vi får til… Takker <3 Klem <3

    1. Håper det blir noe tur neste uke…Været har jo vært grelt også.
      Alt blir greiere med sol – for mannen også. Med det vonde benet…Sikkert ikke bra med alt regnet akkurat.

      1. Ja en “skikkelig”tur til hadde vært hyggelig..men kan jo eventuelt ta ei ovrnatting ei helg på sensommeren også.. 🙂 Det meste blir i allefall litt bedre med sol.. 🙂

    2. Slett ikke alltid alt går som man tenker og planlegger. I alle fall når ikke kroppen vil være helt med på laget. 🙂 Håper det kommer mange stunder for dere utover i august. 🙂 Titta innom antrekks innlegget ditt også 🙂 Flott som bare det 🙂 Henger fullstendig på hæla når det gjelder blogg… sånn er det bare 🙂 Gode tanker 🙂

      1. Sånn er det..men blir sikkert å finne på ett eller annet i neste uke… tror jeg ! Takk så hyggelig du likte gult og leopard..hehe.. <3 Ja jeg er mye av og på selv jeg.. blogge når det passer..skal jo være gøy :)Takker… God helg til deg <3

      1. Takk satser på det.. Ja trenger ikke dra langt, men når kropp og hodet verker vil jeg helst hjem ..ikke så kos å være på hotell da 🙂 Klem til deg også <3

    3. Ikke så greit når formen ikke er på topp,men som kronisk syke gör vi alltid det beste ut av et ,krya på deg som vi sier her i Sverige ♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg