Litt “pynt” i det korte håret..

Jeg har en del hårbånd og bøyler nå..men stort sett er det på bilder det blir brukt..hehe.. Eller på sommeren liker jeg å ha en “skygge” om vi er på stranda ..og å få håret litt vekk med en bøyle føles deilig..tanken er å bruke det litt mer..

Bruker du noe i håret eller på hodet ..bortsett fra lue om det er kaldt ?

På tirsdag prøvde jeg å ta på hårbånd uten speil…det gikk sånn passe..hehe.. (flere bilder av kjolen HER )

 

På 17.mai hadde jeg solskjermen bak frem..

 

Hårbøyle er jo litt fint da..

 

I vinter kjøpte jeg ei alpelue, men foreløpig bare brukt den på bildet her..

 

 

Denne hårbøylen brukte jeg faktisk en del forrige sommerferie..Legg merke til at mannen har hodeplagg også..vi må jo stå i stil..hehe..

 

20 kommentarer
    1. du kler å ha noe i håret,ikke alle som gjør det :=) jeg bruker mest panneband,om vinteren ja og på fjellet seinsommer eller høst om det er kald vind,ingenting om sommeren,da svetter jeg for mye :=)

    2. Fine du – du kler godt hårpynt! Jeg bruker aldri noe…. kun lue om det er rottekaldt…. har så mye hår som står ut rundt hue, jeg! Fint par forresten 🙂

    3. Håret mitt er så kort at det ikke hjelper med bøyle eller annet. Bruker caps ved myebsoø når vi er på sjøen, ellers ikke noe.
      Du er fin med både det ene og det andre du 🙂❤

    4. Stil er viktig :))). Fint par er dere. Og du kleder både hårbøylen og luer. Jeg brukte en del strikk, men nå har jeg klipt meg…. tenkte visst å lage et innlegg om det….så nå er strikk vanskeligere. Men i teorien syns jeg det er fint å ha noe på hodet :)))). ❤️

    5. Alt kler den smukke!!!!! Jeg har ikke brukt så mye hårbøyle, men pannebånd er flittig brukt i vind. Om vinteren blir det av og til lue også. Ha en vakker helg. Klem 🙂

    6. Du er jo så fin uansett hva du har i håret, eller på hode 😊 Jeg har ikke brukt hårbånd eller bøyle siden jeg hadde langt hårmfor mange år siden. Kanskje jeg skal prøve det nå i sommer 🥰

    7. Elsker hårpynt, har virkelig fått øynene opp for det nå den siste tiden 😀 Du har jo masse fint, og du kler det så bare bruk i vei ^^ Spesielt det båndet på første bildet var dritkult! Har du satt den opp uten speil? 🙂 Har noen sånne bånd jeg og, må bare huske å bruke de i sommer xD

      1. Det er fint ja..og du har jo så flott hår også du da 🙂 Ja hadde ikke med speil..så blei litt på “en snei”..hehe.. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg