Den andre hvite blusen.. (Antrekk 60+)

Kjøpte meg jo to hvite bluser nå i våres på Step In , la ut bilder av den ene blusen og litt annet nytt i innlegget her..fine-farger-til-var-og-sommer Skrev at jeg skulle ta noen bilder av “den andre”også.. og nå er det gjort..

Liker slike bluser med litt “pynt”..men har helt enkle bluser og skjorter også.. Hver til sitt bruk er det vel noe som heter..

Fikk du ikke med deg bursdagsinnlegget til mannen  i dag..kan du ta en titt her..gratulerer-til-mannen

Nå håper jeg det blir en deilig vår og sommer hvor man kan gå mye “lettkledd”..

Blusen er av merket Anemone… Bildene er tatt på Fossesholm..

 

Det over her var hva jeg kjøpte nå sist..

 

Buksa er fra i fjor av merkte Lois.. og dette er bukser som man kan kjøpe i år også..tror jeg..i allefall noe lignende..

#stepin #anemone #fossesholm #loisjeans #blogg

 

 

 

26 kommentarer

Siste innlegg