Gratulerer til mannen..

I dag har mannen bursdag ..hipphurra ! Gutta har jo fått et bursdagsinnlegg hvert år siden jeg begynnte å blogge…(tror kanskje di hadde vært like glad for å slippe..hehe..)..Men di syns det er gøy at jeg har en hobby alle sammen.. så da lar di meg få lov i allefall..

Mannen fylte 60 i fjor, så da er det jo lett å regne ut hvor gammel han har blitt nå..Fjorårets bursdaginnlegg finner du her hurra-for-mannen-som-fyller-60..der kan du se et av mine favorittbilder av oss sammen også , og det har du nok veeeeeldig lyst til..hehe

Gutta kommer en tur på kaffe i kveld og det blir jo hyggelig !

Mannen og jeg starta dagen med en kaffe på Sjokoladesalongen..bildet er fra en date i vinter date-pa-sjokoladesalongen_..men spiste samme kaker i dag..

Jeg liker ikke så godt skryt og store ord ..men jeg er veldig fornøyd med mannen altså..

#bursdag #sjokoladesalongen

18 kommentarer

Siste innlegg