Fine farger til vår og sommer (antrekk60+)

Som jeg skrev om i forrige uke feira Step In 40 års jubileum ! I den forbindelse var det 20%på varene.. Jeg hadde uansett handla litt til våren jeg da, men syns det var fint å være med på feiringa ved å kjøpe litt nytt den helgen.. Skrev litt om feiringa her..step-in-40-ar

Den rød/orange kjolen her kjøpte jeg tidligere i våres , men siden det er en fasong jeg trives i kjøpte jeg en i grønt også !

Chinosen har jeg også fra før i en lys farge og liker den godt..

Så blei det to hvite bluser.. den ene har jeg ikke tatt noe “antrekksbilde” av enda..men det kommer nok i løpet av våren..

Dagens forrige innlegg i linken her..bad-boys-spiser-ogsa-gulrotkake

Jeg er mest glad i helt enkle kjoler..

 

Kjolen er jo egentlig av den avslappa sorten, men kan jo pynte den opp litt med pen veske og pumps også.. Jeg går gjerne i kjoler til over knærne..et av mine mest leste og mest kommenterte innlegg finner du her.._kan_50_bruke_lårkort

 

Men blir nok mest slik jeg bruker den..eller med sandaler eller flippflopps til…

 

Tre av plagga er fra Part Two..Blusen jeg ikke har hatt på enda er fra Anemone..

 

Dette blir nok et favoritt- antrekk for våren..

 

Klær å bevege seg i… #fossesholm

 

#stepin #parttwo #minmote #hokksund #blogg

32 kommentarer

Siste innlegg