Da vi her om dagen var i malebutikken (mann i huset maler salongbord, og foreløpig er vi ikke fornøyde med fargen ) og kjøpte mer maling, gikk jeg å titta litt rundt i butikken, mens malinga ble blandet.
Da “observerte “jeg et par ting jeg syntes var litt pussig, og kameraet var med, så da knipsa jeg i vei da vet du….
(kort tekst under bildene )
Her handla vi..bra butikk å handle og få hjelp i… Jada..årets farge…blågrønt, så ikke mye til den fargen her… Lett blanding…engel og kul type med hatt… Og dette var jo bare litt fargerikt og fint………….#lothe #drammen #malebutikk #blogg #maling
Bare et lite oppfølgings innlegg til dagens forrige (“modell” jobbing )…her fra en jobb i Norsk ukeblad i 2004, kanskje tipsa fungerer nå ti år etter også. Ellers leste jeg et sted at Sharon Stone spiste svisker mot rynker, men tror vel det er andre grunner til at hun er rynkefri, og det å være rynkefri er jo ikke noe mål i seg selv, syntes jeg .
Men det er sikkert ikke noe minus å få i seg vitaminer og mineraler, og stelle litt godt med seg selv, men alt med måte er mitt beste tips !
(bladet er litt medtatt etter noen år på loftet, måtte teipes litt )
Dette er ikke en sånn “jukseoverskrift” altså, det var disse orda jeg hørte da jeg som gravid 21åring for første gang skulle til en “sånn” undersøkelse. Jeg grua meg så utrolig at jeg bare satt å venta på at den mannlige fastlegen min skulle si at jeg kunne kle av meg, så da jeg hørte ham si…. NÅ KAN DU TA AV DEG BYXORNA…. var jeg ikke sen (ville jo få det overstått), men da jeg sto der i bare genseren, sa han..NEI, BYSTHOLDERN….jeg skulle gjerne ha forsvinni ned i gulvet så flau ble jeg…
Jeg syntes bare det er gøy nå, men da var det grusomt pinlig. Hadde jo vært merkelig om han som er norsk skulle si byxorna, men det var bare det med buksene jeg tenkte på ,så hørte vel feil av den grunn..
Men syntes det var litt gammeldags å si bystholdern også da…
Når man jobber/har jobbet som reklamemodell får man prøvd seg på de fleste yrker, her for en del år tilbake var min første og siste dag som lege, men bare på bilder…heldigvis !
Jeg hadde nok vært en hyggelig lege, men kunne vel ikke hjulpet med noe særlig annet….
God kontakt er viktig, med unge… ….og med eldere… #lege #reklame #modell #blogg #oslo
Da vi var på badetur i sommer , så jeg dette kartet av mose på svaberget, og tenkte at det minnet om Norge, så jeg tok et bilde , for litt fint var det uansett om det lignet eller ikke.
Eldste sønn mente det kunne ligne litt på Italia også, om den” øya ” bare var plassert litt annerledes….enig i det, litt blanding av Norge og Italia kanskje..
Har i et tidligere innlegg brukt et bilde av bybrua i Drammen , holder bare et vanlig kompaktkamera innat en kikkert å knipser, men ikke alltid det blir like vellykket, må være veldig stødig på hånda,
og få motivet plassert best mulig …men øvelse gjør mester…her noen mer eller mindere bra bilder,syntes i allefall det blir en ganske fin effekt av det.
Om jeg ikke har fått sett over hvem som har lagt ut noe nytt der det står : Venners siste innlegg en dag og kunne tenkt meg å sjekka om noen hadde lagt ut noe jeg kunne tenke meg å lese,
får jeg bare “rulla”meg et visst anntall nedover , før det stopper , som på bildet ..der kommer jeg ikke lenger, om noen hadde lagt ut noe på morgenen f.eks
Nå er det noen blogger jeg uansett sjekker ,ved å gå inn på bloggen deres….men, så var det de jeg ikke visste at jeg hadde lyst til å lese…skjønner ?
Jeg og de rundt meg har alltid sagt , bitteliten.. bittelite.. osv…men når jeg hører folk på tv eller leser i blader bruker nesten alle å si pitteliten…..
Har begynt å lure på om jeg og “mine”alltid har sagt feil…eller er pitteliten noe som har kommet de siste åra…eller kommer det ann på hvor i landet man er fra e.l ?
Dette “plager” meg ikke altså…bare begynt å tenke litt på det…