Ååå..NEI…

Overskrifta  har ikke noe med bildet å gjøre altså, jeg bare så at det var et nytt oppsett/design når jeg skulle inn på bloggen nå, og jeg er ikke noe glad i at det er forandringer på ting jeg syntes fungerer slik de er…men men , det skjer værre ting rundt omkring…så jeg kommer nok over det snart..hehe..

 

Så var det bildet da , som jeg har hatt liggende på minnebrikka fra en handletur i sommer..når jeg leste Frodith`s innlegg om kunst i går (veldig bra), begynnte jeg å tenke på at dette kanskje var kunst ( ikke helt seriøst ment altså )…men hvorfor ikke når døde musefoster på glass er kunst, hvorfor kan ikke en hånd i en baguettpose være det…


#drammen #kunst #vestfossen #blogg #baguetter

 

49 kommentarer
    1. Haha “Hånd i en baguettepose” Det er jammen kunst spør du meg !!
      Litt knotete med nytt design, men nå er heldigvis jeg såpass fersk blogger at jeg ikke helt har rukket og henge meg fast i det gamle enda!! Lucky me 😀
      Ønsker deg en fin dag!

    2. bloggnoia: ..ja, like mye som døde mus i allefall..
      Det er nok en fordel at en ikke har kommet helt inn i det gamle enda, jeg kommer nok fort inn i det nye jeg også 🙂 :)…Flott dag til deg også 🙂

    3. Hi-hi, ja det var kunsten sin det 😀 Hvis det er snakk om foto-kunst, synes jeg du prøver å si meg at du er litt sulten 😀 Så sulten at du kunne spist hva som helst 😀 he-he. Jeg fikk også fnatt i dag…:-o Og er ikke veldig velvillig innstilt ennå 😀 Stor klem til kunstneren <3

    4. Liker heller ikke det nye greier så veldig tar så lang tid og vende seg selv om til og godta det.
      det kjente er jo de tryggeste.
      Men det var ikke de største forandringene da, men var verst på mobilen, som er det jeg bruker mest, for der går ting over i hverandre og bare klusser.. så der strøyk blogg.no!! haha
      haha ja ivl så vist si at det der er kunt. home made kunst om ikke annet:D

    5. ugh likte ikkje nye designet på bloggen -mye mulig eg gikk glipp av infoen om at ALT SKAL ENDRES,men eg fikk altså ikkje den. veldig merkelig utseende på hjememsiden vår der alt likssom ble helt sentrert og trakket inn i midten av bildet og så SUPERMYE reklame langs ene siden……ugh what the flarn likssom?
      Fordelen er at eg trenger siden i større format så eg slipper det på sidene :P,men må da justere på HVER blogg eg er innom :/

    6. stryk det, er bare verktøylinjen din som forsvinner til vensktre og reklamen ble enda større -jippii……..eller ikkje jippi egentlig 😛
      ha en fin dag tross alt <3

    7. frodith: ..hahaha..ja, og så er det ikke så mye som en smule igjen..:)…eller det kan symbolisere, fri eller innesperret f.eks.. Man venner seg snart til det nye designet da, heldigvis..
      Klem tilbake <3

    8. karenmarenmette: Takk, ikke sant ;)…sånn er det…kunst for en kan være søppel for en annen..
      Artig at du likte…Ha en fin ettermiddag og kveld 🙂

    9. Knotmerr/Gun: …blir ikke mer morro enn en lager selv..:)…det veit vel du, med de innlegga dine 😉
      Håper du kommer deg raskt igjen..hehe:)

    10. Enilorac Nesenra: Takk for det..hehe..:). Du tar sikkert slikt lettere enn meg, sikkert med alder å gjøre, men jeg kommer inn i det litt etter litt <3 <3

    11. Moving On: Det kjente er absolutt det beste, slipper å bruke energi på noe nytt..men, men..
      Veldig hjemmelaget…OG for spessielt inntresserte…;)

    12. cuskima: Jeg var heller ikke klar over det, sikkert derfor jeg ble litt “paff”…Begynner å skjønne litt mer nå , så snart er det dette som er det jeg liker…og da kommer det vel noe nytt …hehe..

    13. Alt kan være kunst. Vi er jo i oss selv helt fantastiske kunstverk 🙂 Og vi utvikler oss jo hele tiden, i takt med tiden, så man kan vel trygt si at vi er kunstverk i stadig forandring. Naturen er kunst, det vi gjør er kunst….Ja, for meg er alt kunst 🙂 Det er til og med kunst med silikonpupper. Men da er vi borte fra det naturlige…så det blir litt grotesk kunst synes jeg 😛 Hehehe.
      Og hver gang noe på facebook forandres, så klager og stønner folk….de aller fleste. Helt til det har gått en tid, og enda en forandring kommer, og folk klager like mye, og vil ha det som var nytt forrige gang 😛 Blir vi egentlig noen gang fornøyde? 😉 Hehe…. Men, alt er en vanesak. Så det er vel der det ligger tenker jeg. Jeg synes det er kjekt når det er noe nytt. Så lenge det ikke ødelegger noe man likte veldig godt da. For min del ødela det enormt at de fikk den der reklamebiten på toppen av bloggen. Det kunne de virkelig ha spart seg synes jeg. Men…Det er som det er…Og vi får vel bare godta det….
      Ha en flott ettermiddag og kveld <3

    14. Du vet at en av kunstretningene i senere tid startet med at en mann stilte ut et pissoir som kunst? hehe.. Forresten er jeg enig med deg i at det er irriterende når ting forandrer seg. Særlig når funksjonene strengt tatt er akkurat de samme.

    15. Jaja , hvorfor ikke ;-D Så vidt jeg vet er det tre regler for at ting skal være kunst , å det ene er at det ikke er blitt gjort før …..så den der er jeg litt usikker på . Men tar poenget , haha ;-D Å når det gjelder blogg forandringa her inne så likte jeg det som det var ….så jeg hadde nesten lyst å bare logge ut med engang jeg så dette ….:-o Men nå gjorde jeg ikke det , likevel om jeg blir vant til dette ….så tror jeg nok alltid at jeg ville foretrukket det gamle best . Var mer oversiktlig også så :-p Jaja….ønsker deg en fin fin dag i dag tross nytt design her inne =)

    16. Eva: Helt klart..mennesket er jo noe helt spessielt, og farging av hår, tattoveringer, piersing..er jo kunst for noen .og silikon ja..hehe 🙂
      Ja da, det er vanen vet du, også er jeg ikke noe super på data, så blir litt “redd”det er noe jeg ikke skal skjønne…men er jo ikke noen katastrofe heller…Klem <3

    17. Ann: Ja det var jo også noe..haha..da var jo min kunst bedre..:)
      Om det er ting som gjør at det fungerer mye lettere har det jo noe for seg..ikke bare for å forandre..Ha en fin kveld <3

    18. cathrinehenriksen: ..de fleste har nok hatt hånda i en baguettpose en gang i løpet av livet..hehe..
      Ja jeg ble litt oppgitt først, men har begynnt å komme meg av “sjokket”…
      Superfin kveld til deg <3

    19. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Nei jeg ble litt satt ut med en gang, men har begynnt å forstå litt mer..
      så innen det kommer noe nytt igjen , har jeg vel lært å forstå det..hehe..

    20. Så klart dette er kunst :-)…det meste kan kalles kunst, det kommer an på hva vi ser og med hvilke øyne <3
      Håper du har hatt en så fin tirsdag så langt, og at du har mulighet til å nyte resten av den <3

    21. Fy som jeg knoter med nye oppsett/design;.likte det gamle best jeg 🙂 Ja, ja jeg finner vel ut av det etter hvert..:-D
      Hvis man har fantasien i orden kan alle bli kunstnere,og du er en av dem <33
      Ha en strålende kveld, flotte dame <3

    22. passion4lifeandtravel: Takk for det…:) 🙂 det der med øynene som ser er veldig riktig, smak og behag som det kalles :)…Dagen har vært fin, men formen ikke helt på topp. Nå skal jeg se på Ylvis, så får jeg legge meg etter det…Fortsatt fin kveld 🙂

    23. rita johannessen: Ja , jeg er et vanemenske, så forandringer tar det litt tid å fordøye ..
      Takk for det, ja det skorter ikke på fantasi…men mer det praktiske..hehe..:)
      Stor klem fra meg <3

    24. lulltove: …hehe..ikke noe å henge på veggen i allefall. Da er det bedre med fine malerier som du lager…det ER jo kunst…Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg