Kommentarer…eller ikke…

Jeg syntes det er veldig hyggelig når noen tar seg “bryet “med å kommentere mine innlegg, og jeg har foreløpig bare fått koselige tilbakemeldinger, noen skriver kort og enkelt, andre har lengre kommentarer og noen er veldig flinke til å skrive på en personlig måte og det er selvsagt veldig hyggelig . Men det er uansett koselig når noen “gidder” å legge igjen en kommentar i allefall av og til, det gjør det mer inspirerende å lage nye innlegg.

Jeg bruker også litt tid på å kommentere andres innlegg, for jeg regner med at andre slik som meg syntes det er hyggelig, noen har jeg liksom blitt litt kjent med og kommenterer ofte , andre som jeg også kan lese ofte , legger jeg bare igjen en kommentar av og til, for å vise at jeg leser bloggen og likte innlegget….og noen er jeg bare tilfeldig innom forde overskrifta tiltrakk min oppmerksomhet , da legger jeg bare igjen en kommentar om jeg syntes det var et ekstra fint innlegg ,eller flotte bilder.

Jeg syntes også folk er flinke til å svare på en hyggelig måte , på kommentarene , noen med et enkelt takk, andre mer utfyllende…noen svarer etter noen minutter, noen dager etter kanskje en uke…men de svarer ..og det gjør jeg også ,for det syntes jeg er hyggelig og høflig…..men har i de ca fem mnd. jeg har blogget, opplevd kanskje to bloggere jeg har kommentert et par ganger som aldri har svart, og de er i full aktivitet og har ikke spessielt mange kommentarer….slikt syntes jeg er litt “arrogant” …og det gjør jo at jeg slutter å lese den bloggen…

Vet selv at jeg i starten ikke oppdaget alle kommentarer jeg hadde fått, at jeg f.eks ikke så at det var kommet inn en mens jeg svarte på en annen e.l… nå pleier jeg å se over i ettertid om det er noen jeg ikke har svart..

Og håper jeg ikke overser noen…så si i fra om du legger igjen en kommentar av det hyggelige slaget og ikke får svar (om du ser jeg er i videre aktivitet)…

Obs ! Av og til har jeg en “fridag” fra å kommentere andres blogger…det betyr ikke at jeg ikke har lest dem….

#blogg #mjøndalen #kommentarer #norge #norway

 

 

74 kommentarer
    1. Tror vi har litt samme syn på både kommentarer og kommentering, he he 🙂
      Jeg svarer alle, selv de som stikker innom bloggen for og legge igjen noe surt oppgulp av noe slag. Jeg skal ærlig innrømme at jeg synes det kan være like gøy og svare de innimellom, mohæhæhæ :3
      Ha en flotters lørdag! Her er det pizza og sjokkis på menyen, NOM 😀

    2. Jeg er veldig enig! Selv kommenterer jeg daglig på andres blogger. Jeg vet selv at jeg setter pris på kommentarer og da har jeg lyst til å glede andre også. Men selvsagt, jeg kommenterer ikke et innlegg bare for å kommentere! Jeg synes også det er viktig å svare på kommentarene. Det er tross alt personer som legger tid ned i å kommentere, og da fortjener de en takk eller to 🙂

    3. Jeg er veldig enig med deg…
      Det er hyggelig at folk som er innom tar seg bryet med å LESE det som står og kommenterer!
      Jeg svarer alltid, eller jeg prøver iallefall! Hehe! Pluttselig gikk det litt fort noen ganger…
      Ha en fin kveld og kos deg! Snart er det mandag og hverdagen er igang;)

    4. Jeg kunne i grunnen kopiert dette innlegget jeg, og postet hos meg også 🙂 For akkurat sånn tenker jeg også 🙂
      Jeg synes det er kjempehyggelig med kommentarer, og har vel ikke selv heller opplevd noe negativt. Og jeg svarer alle. Men har ikke kommet på om jeg kan ha gått glipp av noen… Så bør kanskje ta en aldri så liten gjennomgang jeg også 😉
      Det jeg nok kanskje har en liten tendens til å irritere meg over, er dem som kommenterer, og ikke sier noe om det jeg har skrevet, men ber meg kikke innom deres egen blogg. Jeg svarer dem også…pent 🙂 Men synes ikke noe særlig om den type tigging. Det betyr at de i grunnen kun tenker på seg selv…i mine øyne da 😉
      Og jeg har faste blogger jeg alltid leser hvis jeg ser det har kommer nye innlegg. Og du er en av dem 😉 Men jeg er ikke innpå hver dag, kommer litt an på dagsformen 🙂 Og jeg synes også selv det er hyggelig å legge igjen en liten hilsen/kommentar 🙂
      Jeg synes det du skriver er variert og treffer meg rett hjem. Det er kjekt at du har en daglig og vennlig tone, og jeg føler litt at jeg kjenner deg, eller at vi godt kunne ha vært venner om vi bodde i samme nabolag liksom 😉 Så det er kjempekjekt å følge med på deg…i alle fall for meg 🙂
      Ønsker deg en kjempesuperfin lørdagskveld 🙂 Her står “Skal vi danse” på programmet 🙂
      Klem <3

    5. Jeg har ganske likt syn som deg 🙂 Jeg bruker mye tid på å kommentere hos andre, litt fordi det er ting som er spennende temaer, noe som trigger et engasjement hos meg,en debatt eller liknende eller rett og slett noen ganger bare fordi jeg har lyst til å “snakke” med vedkoemmende litt hver dag. Jeg LIKER jo bloggvennene mine <3 Jeg synes det er hyggelig med et svar tilbake om jeg har kommentert, hvertfall av og til 🙂
      Jeg forventer ikke kommentarer fra folk hver dag i det hele tatt, men jeg synes det er veldig hyggelig med de som FAKTISK er innom hver dag 🙂 Det blir en liten gjeng man blir bedre kjent med liksom 🙂
      Og som du er det sånn, at om jeg ALDRI hører noe fra enkelte, mens jeg har vært der mange ganger hos dem og kommentert, så gidder jeg ikke lese deres lenger heller. Enveis blir veldig kjedelig. Og er det noen som kommer, vil være venn, ikke kommenterer selv i løpet av et par dager, så jeg aner ikke om de faktisk har lest en dritt siden de kom inn eller bare ville ha MEG til sin blogg...vel, da er det på hodet ut igjen fra min liste 😀
      Hvis jeg er ute og reiser, og vil blogge, så fant jeg ut i sommer at jeg kan ikke gjøre ALT, men la ut innlegg, svarte IKKE på kommentarer inne hos meg selv, men la heller igjen et spor hos dere når jeg var innom. Her er det hekling på programmet 😀 klemmer<3

    6. Som jeg skulle sagt dette selv 🙂 Jeg har også vært innom blogger gjentatte ganger, kommentert, og tenkt, det hadde vært kos om jeg fikk en liten hilsen tilbake. Som du sier når bloggeren ikke gjør dette etter gjenntatte forsøk fra deg, ja da gidder en jo rett og slett ikke mere…. Jeg kommenterer ikke bare for kommentarens skyld, men fordi jeg liker det det blogges om, humoren, bildene (som du og sier) eller temaet for den sakens skyld…Flott at du tar dette opp, for jeg regner med vi er flere som tenker dette. Ha en superfin fortsettelse på helgen din 🙂 Klem 🙂

    7. Vi har nok ganske likt syn når det kommer til kommentarer og svar her på blogg :o) Og det er fint , nei de som er arrogante er det bare å holde seg unna ja . Jeg synes det er viktig å ta seg tid til leserne jeg , men det er klart at det hender jeg også tar meg en fri dag minst , men jeg kommer også tilbake til de som har vært innom meg etter på da …..og trivelig av deg at du utaler deg om dette og at du sier i fra at vi skal si fra om vi blir glemt :)) Veldig omtenksom du , det liker jeg 🙂 Trenger flere slike bloggere , for er nok av de arrogante ….så fortsett på ditt vis du =) Og nyt kvelden videre 🙂 Klem <3

    8. hei fine du 🙂
      Eg leser ofte blogger og ikkje alltid kommenterer, spør hva det gjelder eller om eg føler eg har noe å si ang innlegget. Skriver eg at bildene er fine ER det fordi eg syns det :))
      Hvis folk skriver det på min blogg betyr det ofte at de ikkje leser innlegget -verre er det om de skriver fin blogg:P hahaha
      Syns det er kjekt med kommentarer som sier viser at leserene leser innleggene mine og ikkje bare ber meg sjekke deres blogg.
      da eg hadde rebus hadde eg 200 lesere pr dag,men bare du og 3 andre svarte, så folk bruker mye tid på å lese,men ikkje alltid så mye tid på å svare. Alle mine lesere er viktig for meg,men innimellom sletter eg folk fra vennelisten da de aldri kommenterer hos meg og når eg kommenterer hos dem sier de bare takk eller noe som blir veldig tynt etter en stund for meg.
      Anyway kommentarer er hyggelig å få og å gi,de kan være korte -eller lengre,men de bør ha noe med innlegget å gjøre 🙂
      Flott innlegg som eg tror mange er enig i 🙂
      ha en super kveld <3

    9. Det er så sant du skriver her, annebe:# Jeg prøver alltid å kommentere tilbake til mine trofaste bloggvenner, som deg<33
      Jeg legger ikke igjen så veldig lange kommentarer, men svarer med hjertet mitt..<3
      Ønsker deg en finfin kveld, flotte dame <33

    10. Helt enig med deg. Jeg prøver så godt jeg kan å kommentere tilbake OG svare. Har hendt at jeg har lest kommentarene mens jeg er på farta og tenker at jeg skal svare senere, tror jeg stort sett har husket det. Bortsett fra linkerunden, de svarer jeg ikke på før jeg har fått skrevet ned navnet på de som deltar. Sånn at jeg faktisk husker å skrive ned navna 😉 men har opplevd mange som aldri svarer!

    11. Nemi Rebella: Så bra….om man ikke føler for å gi et langt svar, kan man i det minste si takk, eller noe slikt…hehe, har ikke hatt noen slike oppgulp kommentarer enda, men da blir jeg nok fristet til å svare litt “frekt”tilbake..Har kost oss med wok og is her i kveld..:)

    12. Karina Larsen: Hyggelig å høre. Tror de fleste liker å få en kommentar i ny og ne 🙂
      Og en takk tilbake syntes jeg er en selvfølge, om det ikke er en veldig spessiell grunn til å la det være..Takk til deg 🙂

    13. Gunnipi: Takk for det..ja er ok å se at folk har fått med seg i allefall noe fra innlegget før de kommenterer 🙂 Høflig å svare, men som du sier , av og til kan man jo overse noe…
      Fortsatt god helg..er jo litt igjen før det er Mandag da…

    14. Eva: Så fint å høre at flere tenker som meg 🙂 Når man lager et innlegg er det alltid hyggelig med litt respons, men man kan selvsagt ikke kommentere hver gang en leser et innlegg..slike kommentarer som bare er se på min blogg kan jeg også godt være foruten…
      Så hyggelig at duleser å liker bloggen min, det er gjennsidig…vi kunne nok hatt det hyggelig sammen ja..:) Har sett Skal vi danse nå ….Klem <3

    15. frodith: Bra, du har jo alltid hyggelige, personlige kommentarer ,du er liksom ekspert på det du ..
      Nei , jeg tenker heller ikke at folk trenger kommentere så ofte, men som du sier om de ALDRI gjør det, mister en jo interessen for den bloggen etter hvert..eller om det aldri er et lite takk for kommentar, syntes jeg det er litt “arrogant”…Men selvsagt skjønner man det om noen er ute å reiser, eller har andre grunner til å la være…Men hyggelig med alle de positive,hyggelige bloggerne, og 98% er jo det…Har nettopp sett på TV vi…Klem <3

    16. MOONBEAMSCORNER: Godt jeg ikke er alene om å oppleve det slik, men de aller fleste svarer hyggelig…heldigvis :)…og selv om man ikke alltid legger igjen en kommentar, det kan jo bli slitsomt i lengden, så i allefall av og til for å vise at man følger med, eller liker innlegget…
      Du er jo alltid positiv da…hyggelig <3..Fortsatt god helg og klem 🙂

    17. cathrinehenriksen: Takker så mye, du er veldig flink med kommentarer og svar på kommentarer..og det er alltid koselig <3...og selvsagt må man ikke alltid kommentere...men å takke for kommentarer man har fått av andre er jo en selvfølge for de fleste av oss...og takk for det.Man skjønner det jo om noen har en spessiell grunn til å la være..Fortsett slik du gjør også..
      Klem <3

    18. cuskima: Fine du også <3 <3..ja jeg leser også veldig ofte blogger uten å kommentere, om man skulle kommenter alt blir det for slitsomt...:) ...men en liten takk når en får en kommentar, det bør man ta seg tid til om det ikke er spessielle grunner til å la være...:)..bare sånne se på min blogg er ikke mye gøy, men det er jo som regel 14-15 åringer (håper jeg)...
      Takk for at du likte innlegget...du er jo såååå god på kommentarer..Klem fra meg <3

    19. rita johannessen: Tusen takk, alltid hyggelig å få svar når jeg kommenterer hos deg 🙂
      Man trenger ikke lange kommentarer nei…bare av og til vise at en er der..og sende med et <3 eller noe slikt, slik du gjør...mange ulike måter å kommentere på, og det er jo ok, mangfold er en bra ting ...Klem til deg <3

    20. Mari: Så bra, ja de aller fleste er flinke til å svare, selvfølgelig kan en glemme eller overse noe av og til, og enkelte innlegg er slik at det ikke er meningen å svare på kommentarer, men vanlige dagligdagse innlegg som man legger igjen en hyggelig kommentar på ,er det koselig å få et takk igjen for…Så tusen takk for hyggelig tilbakemelding på innlegget 🙂

    21. Jeg er sikker på at jeg har skrevet flere hundre kommentarer på div blogger på de litt over 2 åra jeg har vært her. Det har tatt tid men hvis jeg hadde hatt egen blogg hadde det tatt lengre tid. Man må gi litt av seg selv når man kommenterer blogger og da får man svar tilbake. God oppførsel gir positive tilbakemeldinger osv. Noen har gitt seg med blogging men jeg har funnet nye. Det er mange koselige folk her inne, opplever mye tips og inspirasjon her. Men man må tenke på hva man skriver mht at man aldri vet hvor mange og hvem som leser det man skriver. Ha en fin dag.

    22. Ser du ahr fått mange kommentarer som er enig med deg. Og eg er også ein av dei. Det kan vere litt jobb og lese og kommentere andre blogger og egne kommentarersvarer eg alltid på, det er sjølvsagt. Ikkje alltid eg kommenterer alle, men eg kommenter ikkje viss eg ikkje ahr noko fornuftigt å sei. Er kjekt å følge med på din blogg, det kjem eg til å fortsette med. Fin søndag til deg klem

    23. Mooornings 🙂 Noen kommenterer mye og andre lite. Jeg synes det er så koselig når folk legger igjen en kommentar fordi det er noe ved innlegget de liker godt. Noen er inne å kommenterer bare for å få kommentarer tilbake og de har gjerne ikke lest blogginnlegget engang, de kommentarene kan jeg klare meg uten for de gir ingenting. Det koseligste jeg vet er å sitte å lese blogger på morningsen mens jeg våkner og det er ikke alltid jeg kommenterer selv om jeg leser dem for noen dager er det full fart. Blogging er GØY 🙂 Ha en bloggfiin dag kjære du <3 godklæm 🙂

    24. Veldig fint innlegg 🙂 Er ganske så lik deg. Må samtidig innrømme at det er ikke alle ganger jeg svarer tilbake,men mest for at formen min er dårlig. For å få lesere må en samtidig være veldig aktiv inn på her å kommentere til andre.
      Ha en fin søndag! klem

    25. For meg er alle kommentarer en ære i seg selv. Glad noen tar seg tid! Du er superflink meg kommentarer. Blir alltid glad når du har skrevet noe, så tusen takk 🙂

    26. Jeg er nok ikke den som legger igjen så mange kommentarer ..men jeg er stadig innom bloggen din og koser meg med fine bilder, tips og gode ord fra deg 🙂

    27. Jeg tror alle liker å få kommentarer på bloggen sin, bli sett og hørt i bloggverden.
      Da jeg gikk fra blogg.no til wordpress.no mistet jeg mange lesere og kommentarfeltet er mange ganger tomt. Jeg kan allikevel se på statistikken at jeg har mye besøk. På blogg.no var det, iallefall i min tid som nå er noen år tilbake, mye “Jeg digger din blogg. Kommenter tilbake?” meldinger. Jeg vil mye heller ha færre og mindre overflatiske kommentarer.
      Jeg begynte å blogge fordi jeg savnet en blogg for fosterforeldre. Om prosessen for å bli et fosterhjem og utfordringene som følger med oppgaven. Så bloggen min er nok noe snever – jeg lager stort sett ingenting, men jobber hardt for å gi et fosterbarn en ny sjangse og en “normal” hverdag…

    28. Helge: Det er veldig hyggelig at du tar deg bryet med å kommentere enda du ikke har en blogg selv..:)..så bra at du finner tips og inspirasjon på bloggene her …Du har alltid fine tilbakemeldinger som har med innlegget å gjøre…takk for det..!

    29. gretashobby: Ja var visst mange som følte det slik 🙂 Ja jeg mener heller ikke at man trenger å kommentere så ofte. Men at man svarer høflig på kommentarer man får (om det ikke er en spessiell grunn til at man ikke gjør det )…Alltid hyggelig å være innom din blogg også 🙂
      Fortsatt fin dag <3

    30. ladyaugust: Veldig hyggelig med kommentarer hvor man ser at innlegget er lest ja, om de er litt korte av og til gjør ikke så mye, men de som bare skrive… les min blogg..de kan jeg være foruten..man kan ikke kommenter hver gang en leser en blogg, det hadde blitt mye jobb, man må jo først og fremst ha overskudd til å lage noen innlegg selv..hehe.. Alltid artige kommentarer fra deg..Klem <3 Har forresten fått krussedull i posten nå <3 <3 <3

    31. bentemay: Tusen takk 🙂 Har veldig forståelse for at folk har grunner til ikke å svare, men det er de som fortsetter å skrive “haugevis” av innlegg om dagen uten å svare på kommentarer de får (og som ikke har spessielt mange kommentarer heller ) som jeg tenker er litt uhøfflige..Jeg kan ikke huske å ikke ha fått svar av deg forresten.. Ha en fin dag ..og ønsker deg allt godt <3

    32. Knotmerr: Ikke sant, man setter pris på det. Tusen takk og i lige måde. Leser bloggen din mye oftere enn jeg kommenterer den altså, du skriver på så artig måte <3 <3

    33. kjersti: Så hyggelig…gøy å høre, mener ikke at man trenger kommentere, men at om en selv får kommentarer er det høfflig å svare :)…Tusen takk <3

    34. Fotballmammaen: Man blir i allefall mer inspirert til å fortsette å blogge da, trenger ikke være lange kommentarer, men ha litt med innholdet å gjøre :)…Så bra at du har en blogg om så viktige ting, jeg har jobbet mange år i barnehage så vet hvor stor betydning et godt fosterhjem har :)…slike innlegg kan det jo være litt vanskelig å kommentere, man er litt redd for å skrive noe som kan oppfattes “feil”…Takk for tilbakemelding <3

    35. Veldigt bra skrevet,jeg må innrømme at jeg er dårlig til å kommentere,det er ikke med vilje av og til så vet jeg ikke hva jeg skal svare,ellers så blir jeg usikker,tenk om jeg svarer helt feil eller misforstår meningen med innlegget. Du skal vite at du har en veldig koselig blogg.
      Ønsker deg en fin søndag videre:-)

    36. Enig med deg ang. kommentarer 🙂 Det går fort litt tid når jeg er inne på bloggen, for jeg må jo oppdatere meg på mine bloggvenners innlegg og så må jeg jo svare eller kommentere. Det er ikke alle jeg kommenterer hver gang, men jeg er innom rett som det er 🙂 Så en må regne litt ekstra tid da 🙂 Ha en flott søndag!

    37. groshverdag: Tusen takk <3 Man trenger absolutt ikke å kommentere, selv om det er veldig hyggelig, men å takke for kommentarer man får, og det har jeg jo inntrykk av at du gjør 🙂
      Jeg er også litt redd for å kommentere "feil" i allefall der hvor folk har skrevet om flere forskjellige ting... Jeg er ofte innom din blogg også , forde jeg liker den og deg....Klem <3

    38. Hekleri og Ra: Så bra :)…ja skal man lese og kommentere mange og skrive egne innlegg, kan det fort bli litt mye..:)..og det viktigste er å svare på kommentarer en selv har fått syntes jeg 🙂
      Men hyggelig å få og gi kommentarer av og til også…Koselig å se at du har et innlegg igjenn i dag, har lest det….<3..Fortsatt fin dag 🙂

    39. Forstår akkurat hva du mener, liker å få kommentarer jeg også. det viser at noen er innom og faktisk liker det de leser, men det er ikke bestandig jeg kommentere en blogg, selv om jeg leser. Men er veldig gøy å finne kommentarer på det man har brukt tid på 🙂 Klem og ønsker deg en fin dag Anne.

    40. AnitaB: Helt klart hyggelig med litt respons :)…jeg kommentere ikke på langtnær allt jeg leser jeg heller..men sånn av og til er det ok å vise at man følger med..:)..og får stort sett med meg dine innlegg…:) Klem til deg også <3

    41. Heisann.
      Personlig svarer jeg om de skriver om det jeg har blogget om, skulle det være noe helt på jordet, da mener jeg personlig det ikke har noe under kommentarene og gjøre , så det hender jeg da sletter dem, for det blir mer som spam.
      Og må vel innrømme at personlig , så har jeg blitt skeptisk til og kommentere enkelte blogger. Svar får jeg som regel, men ikke et svar jeg beregner å få på kommentaren man skrev. Men men, folk er forskjellige.
      Har forskjellige interesser.
      Jeg prøver å svare så godt jeg kan, så lenge innlegget jeg kommentere på er noe jeg har interesse av, ellers velger jeg å la vær å kommentere, bedre å holde munn, en å skrive et smiletegn i kommentarfeltet til bloggerne.
      Ønsker deg en fin dag 🙂

    42. Jeg er helt enig i at man bør lese, svare og kommentere i tillegg til å dele av seg selv. Er det ikke det blogg er til for ? Selv er jeg kjempefersk grunnet bloggnoia, men har nå holdt på noen dager , og det er utrolig koselig å få kommentarer, og det er for meg en selvfølge å svare tilbake , (folkeskikk det da eller? ) 🙂
      Kommenterer selvfølgelig ikke tilbake på useriøse eller typisk reklame kommentarer, der trykker jeg ganske enkelt på slett knappen, det må vel være lov hihi? 🙂
      Ønsker deg en fortreffelig Søndag !

    43. hobbyene: Enig, kommentarene trenger ikke være så lange, men ha litt med innholdet å gjøre 🙂
      Ja bedre å la være å kommentere enn å skrive en “stygg” kommentar ..Ha en fin kveld 🙂

    44. bloggnoia: Takk for tilbakemelding. Alltid koselig med litt respons på det en skriver, og hyggelig å kommentere hos andre også, men er jo ikke alltid man har tid /ork til det..men sånn av og til 🙂
      Og som du sier å svare på kommentarer man får, har jo med folkeskikk å gjøre…
      Helt klart lov til å slette “useriøse ” eller ufine kommentarer…Fortsatt fin Søndag du også 🙂

    45. Har også bare fått hyggelige kommentarer selv og synes alle er veldig koselige og høflige med hverandre ! Takk for alle kommentarene jeg har fått av deg 😉
      Fin Søndag ønskes din vei <3

    46. Enilorac Nesenra: Det er bra, det er selvfølgelig slik man skal være mot hverandre , hyggelig og høflig :)…Bare koselig og takk til deg også :)-…Klem <3

    47. Veldig enig i det du skriver! Jeg er ganske sikker på at alle bloggere er glad i lange, detaljerte eller litt spesielle kommentarer. Men ikke alle er like flinke til å skrive dem. Jeg prøver alltid selv å skrive litt mer personlige kommentarer og ikke bare fine bilder, fint design, ha en fin dag osv. Jeg prøver å besvare noe av det som står i innlegget for å vise at jeg har lest det. Med andre ord: jeg prøver å skrive kommentarer jeg selv ønsker å få.

    48. Såå bra at den er kommet frem krusedullen altså 🙂 Du vil kanskje ikke tro det heller men jeg har vaska og vært leksehjelp i heeeeeeele dag fro klokka 9 i dag tidlig, fyttisjiiiten for en dag, men nå lukter det grønnsåpe over hele fjøla eller ikke på do..for der har jeg ikke vaska…ennå 😉 Ha en fiiin kveld, jeg skal ligge her som et utstrakt slakt og ta vare på de opptygde musklene jeg ikke ante jeg hadde engang 😉 klæmmings <3

    49. Jeg kommenterer fast, men ofte veldig kort på de bloggene jeg virkelig liker å følge. Kort, fordi jeg hater å skrive mye, men det betyr ikke at jeg ikke bryr meg. Har av og til noen fridager, mer eller mindre ufrivillig bloggfri, og da kommenterer jeg ikke. Er ikke så flink til å følge opp blogger tilbake i tid 🙁 Din blogg leser jeg alltid 🙂 Klem, klem :))

    50. lulltove: Alltid hyggelig med kommentar fra deg,vet at du bryr deg<3...ikke spessielt glad i å skrive mye jeg heller (pg.a nakken ), derfor ganske korte innlegg, dette er vel ett av de jeg har skrevet ganske mye på ...Leser selvfølgelig alle dine innlegg også, du var jo en av de første jeg ble "kjent"med her inne...Klem<3

    51. ladyaugust: :)…Satte over penger nå + 20kr til frimerke..hehe..Da syntes jeg du har vært super flink i dag, høres jo ut som reine treningsøkta den vaskinga der 🙂 Klem <3

    52. Ina Erichsen: Ikkke sant, hyggelig når folk tar seg litt tid. Og er det litt personlig er det jo ekstra bra :)…det var en god tanke, å skrive kommentarer en selv ønsker å få <3...Takk for tilbakemelding 🙂

    53. Trivelig med kommentarer, det skal være sikkert. Men selv er jeg alt for aktiv på andre plan med full jobb, med maling, fotografering, korsang og teater m.m. på fritid, så jeg bruker ikke å sitte nedpå og aktivt kommentere. Det blir helst de blogginnlegg som fanger interessen der og da, jeg går inn og gir respons på. Dette skjer bare om jeg har tid til å lese innleggene. Men forsøker å følge opp med hyggelige innlegg / kommentarer, om jeg selv får en kommentar. Har etterhvert innsett at å ha en blogg med høye lese- / seertall krever en god del jobb. Det har jeg pr. i dag ikke tid til, men det blir nok en gang…….kanskje. Jeg liker i alle fall å skrive og fotografere. Men jeg er i alle fall ikke av den sorten som kopierer, klipper og limer inn “Fin blogg, ha en fin dag” på så mange som mulig.
      Synes at det du skriver over her er bra og jeg er som du at en bør være personlig. Vise genuint interesse, ikke bare være opptatt av lese- / seertall. Avslutningsvis; kul dame på sofakanten !

    54. toveview: Ja man trenger ikke å kommentere , men det er hyggelig å få noen og “gi”noen av og til..:)…det jeg mente var viktigst er å takke når en selv får en kommentar, om det ikke er helt spesielle grunner til at en ikke gjør det..:) Nei slike klippte kommentarer kan man gjerne være foruten..Takk for komplimang <3

    55. Heipådeg 😀 Nå har jeg nesten krampe i musklene og når jeg har sittet litt, er jeg nesten som en 90 åring, stiv og støl haha Porto var inkludert vettu, tullehøna 😉 Håper du får en goood natts søvn og noen fiiine drømmer 😀 Jeg skal drømme om stranda og parasoll og is og sjokkokjeks med hull i for de er de beste 😀 Natti <3

    56. Jeg synes det er veldig hyggelig med kommentarer, både å gi og få. og forsøker så godt jeg kan å både svare og kommentere.
      Samtidig er det noen ganger i livet jeg har mindre tid til å blogge og lese blogger, enten fordi andre familiære prioriteringer kommer før bloggen, eller at jeg er på reise. Da kan det selvsagt hendt at jeg ikke har fått svart på kommentar, eller at jeg jeg sveiper innom blogger jeg liker, men ikke tar meg tid til å kommentere…men…jeg forsøker så godt jeg kan å rydde opp i kommentarfeltet, selv om noen kommentarer kommer sent 🙂
      Ønsker deg en fin mandagskveld 🙂

    57. passion4lifeandtravel: Klart man ikke kan kommentere alltid, og at man ikke får til å svare om man er på reiser er syk o.l , men de du ser er i full aktivitet med blogginga flere ganger om dagen
      syntes jeg bør ta seg tid til en liten takk 🙂 Har inntrykk av at du svarer hyggelig jeg ..:)
      Fortsatt fin kveld til deg også <3

    58. Er også enig med deg der, angående et lite takk for kommentaren en gang i blant 🙂
      Jeg leste ofte en toppbloggers blogg tidligere, vi har reiser som felles lidenskap, hun fikk noen råd angående reiser, og vi begge kommenterte i blant hos hverandre. etter hun fikk mange tusen lesere, og jeg kommenterte i nye og ne, så fikk jeg aldri så mye som et lite svar på kommentarer, så jeg sluttet å kommentere, etterhvert så sluttet jeg vel også lese bloggen….
      Samtidig så forventer jeg ikke noe svar, jeg vet selv at det kan være perioder hvor man har mindre tid til blogg, likevel utrolig hyggelig når både svar og kommentarer kommer i blant <3

    59. passion4lifeandtravel: Det blir jo slik at man mister litt interesse for slike bloggere etter hvert..:)
      Man forstår om folk av og til må la det være, men noen ganger har de fleste tid…:) 🙂

    60. Hei du.
      å kommentere eller å få kommentarer er bestandig kjekt. Det handler jo om at vi blir sett eller rettere sagt lest.
      Ja det er mange forskjellige mennesker der ute, og slik vil det bestandig være.
      Så lenge mennesker er hyggelige er det jo kjekt.
      Dessuten merker en fort hvor en er.

    61. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja det gir litt mer inspirasjon…det trenger ikke være så ofte, men av og til , det skal ikke være slitsomt heller :)…ja man får noen bloggere en “trives” bedre med enn andre…sånn er det bare…Ha en fin dag videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg