Burde ha skrevet om noe “viktig”

Bloggen min er i grunnen ganske så “overfladisk”..og det kommer den til å fortsette å være ! Jeg har den ikke for å ytre så sterke meninger, men for å ha et sted å dele bilder og litt små hverdagslige oppdatteringer..

Det betyr ikke at jeg ikke syns det er bra med folk som blogger om viktige eller interessante temaer.. men det er ikke min greie her på bloggen..skal man ha slike innlegg må en sette seg godt inn i det en skriver om..og det blir for mye jobb for meg !

Også orker jeg ikke noen debatt i kommentarfeltet..hehe..

Genseren er selvstrikka.. tidliger innlegg om den i linken her..fornoyd-med-meg-selv

Dagens tidligere  innlegg finner du her sommerantrekk-og-litt-host og her miniferie

#strikking #strikkefryden #mjøndalen #håndarbeide #minmote

28 kommentarer
    1. Om alle skulle hatt mer eller mindre samme agenda med bloggen sin, ville det jo ikke vært noen vits i å drive utgivelsen! Jeg mener.. Hva ville vært poenget med å gi ut noe når ‘alle andre’ la ut mer eller mindre det samme?
      En utgiver av blogg, som blogg.no, er jo som et bokforlag eller en bladutgiver; Nøkkelen til suksess er å kunne tilby et så bredt spekter i hht innhold og tematikk som mulig, for med det å kunne tilby noe for enhver smak og interessefelt. 🙂

      1. takk for en fin tilbakemelding 🙂 Er jo enig, det at folk blogger om ulike ting og bruker sin egen personlighet er jo det som gjør det spennende med blogging ! Du er jo dyktig på å skrive om ulike temaer på en god måte 🙂 Fin sommer videre til deg <3

    2. Jeg tenker at man MÅ eller BURDE ingenting!! 😀 Man gjør som man vil, og skriver det som føles riktig for en selv. Liker innleggene dine jeg. <3 Skal inn og titte på de andre også 🙂

      1. Er enig i det 🙂 Jeg liker jo slike hverdagsoppdateringer og annet “småtteri”hos andre selv.. og du har en variert og gøyal blogg 🙂 Takker så mye <3

    3. Jeg liker bloggen din veldig godt det vet du…En blogg man blir glad av med vakre bilder og turer og lekre klær i forskjellige prisklasser..Topp, spør du meg..Klem 🙂

    4. Du må absolutt ikke skrive om noe «viktig». Jeg lar også andre stå for det. Skriver om det som skjer rundt meg, og om Barney og turene våre. Hverdagsblogg. Mener jo masse, jeg også, men kanskje ikke så tøff som en del andre som blogger om det. Noen ganger kan det av den grunn hos disse gå litt hett for seg i kommentarfeltene, har jeg fått med meg. Koselig at du kommer med innlegg igjen🙋🏼‍♀️

      1. Er i grunnen enig.. fint at folk blogger om ulike ting.. og jeg trives godt med å lese andres så og større “hverdagsoppdateringer” 🙂 Skal man blogge om temaer må en orke å sette seg inn i det også.. og da kan det bli litt for mye “jobb”.. 🙂 Takk så hyggelig <3

    5. Alle kan ikke skrive samfunnsdebatter! Du har din flotte greie, jeg har min greie – og det er plass til oss alle! Den genseren din er kjempelekker – så sommerlig! Klem til deg<3

      1. Helt enig 🙂 Fint med ulike typer blogger og jeg følger mest med på sånne koselige “hverdagsoppdateringer”sånne som hos deg.. der kan man jo ofte lære noe om steder og natur også 🙂 Takk, liker den ja.. <3

    6. Hvorfor burde du det? Alle må jo skrive om det de føler for å skrive om. Det er jo det som gør blogg til er bra konsept. Mangfoldet og at ingen er like eller skriver om det samme. Mye mer variert og spennende nå . Så skriv om det du føler for å knotte ned.

      1. Tenker at det kan bli litt mye “meg”her på bloggen..hehe.. Men jeg fortsetter nok i samme bane for det er det å ta bilder og være litt “modell”som jeg selv liker godt.. Veldig enig i at det er ulikheter og variasjon som er bra med blogg.. Takk for fin tilbakemelding <3

    7. Som de skriver over her; vi må ingenting – og det er plass til oss alle 🙂 Det å finne sin greie og dele det en føler for 🙂
      Koselig at du stikker innom her – og jeg ser deg jo på instagram! Fin genser du har strikket! Herlige freshe farger 🙂 klems

      1. Sant, vi gjør som det passer for oss selv..men føler det blir litt mye “meg”på bloggen min.. men fortsetter nok sånn..blir for omfattende å skrive om temaer syns jeg.. 🙂 Takk for hyggelig kommentar <3 Klem <3

    8. Tenker at for meg er det ekstremt viktig å kunne komme inn på bloggen og finne innlegg i alle varianter. Noe for enhver smak, og for meg – humør. Har jeg en dårlig dag er det mye triveligere å kunne titte litt på blomster og trær, fremover å bare måtte ta innover meg alt det elendige som skjer rundt omkring.🥰 Så You Go, Girl!

      1. Er i grunnen enig med deg, man trenger noe enkelt og lett av og til.. 🙂 Men også bra med folk som orker å skrive om temaer..og “viktige” ting.. Takk for fin tilbakemelding og god helg videre <3

    9. Bloggen din handler jo om det viktigste i livet ditt, nemlig deg! Og det er akkurat slik det bør være. 😊🤗💗

      Nydelig genser, og for ei lekker bukse, på ei flott dame! 🤩

    10. Bloggen er jo personlig, og hva vi velger å fylle den med er helt opp til oss selv. Jeg er heller ikke for å skrive om de store tingene, og forteller om de tingene jeg gjør hver dag. Det holder for meg, og så får de med et stor engasjement ta seg av det andre 😉 Ønsker deg en fortsatt fin søndag, klems 🤗

    11. Er det som er så greit med blogg, er at man velger hva man skal ta for seg å skrive om og alle blogger er jo så ulike , både i innhold og måten man skriver på og hva man tar opp. Synes det er det mest interessante her inne, og så velger man selvsagt hva man leser…
      Den genseren din var utrolig fin, og kanskje ingen andre har make siden du selv har strikket den…
      De andre bildene forut var og helt nydelige!

    12. Så glad for at din blogg finnes her. Du er unik. Så syns det er bra du fortsetter på samme måte. Vi trenger variasjonen. Og bildene dine er så fine. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg