Sommerantrekk..og litt høst !

“Må”jo ha et antrekksinnlegg når jeg er innom bloggen syns jeg ! (Dagens forrige innlegg finner du her miniferie ) Bildene her har jeg tatt med selvutløser i løpet av sommeren..

Den nederste “ramma” med Ponchoer er tatt av Step In

Jeg pynter meg mer på bilder enn til vanlig.. stilen min er i grunnen ujålete og hverdagslig !

Skriver litt under bildene..

Denim shorts og hvit skjorte er blandt favorittene i garderoben (dette antrekket er kjøpt på Step In )

 

Må da være lov å “leike” elegant.. alt her har jeg hatt i maaange år.. skoa går jeg aldri med ..alt for høy hel ..men fine er di jo..

 

Som dere ser har jeg litt “flesk”rundt magen.. og det er jo greit.. ser jo ganske slank ut med di rette klærne..hehe..

 

Litt varm genser på sommeren..men ikke for det sommeren har jo ikke vært sååå varm akkurat..

 

Bildene under er av kjempefine Ponchoer fra Step In (merke Rah) .. blir nok en trend i høst..

#mote #minmote #stepin #rah #rahoslo

6 kommentarer
    1. Lekkert, alt var fint og fjongt og du kler absolutt alt…
      Litt kaldt både morgen og kveld kveld ja…rundt 12 grader er ingen sommer…Men bedre enn 48 hotte… 🙂

    2. Kjempefine bilder. Det “flesket” du snakker om er bare hud som du MÅ ha for å klare å strekke deg ut når du skal stå rett 🙂 Så det så!!

    3. Lekre antrekk som vanlig – du er alltid så fin! Det var ikke store “flesket”, Anne – og vi er jo store jenter blitt, så….! Klemmer til deg <3

      1. Tuuusen takk for det 🙂 Hehe..ikke så ille nei.. og litt må man regne med med alderen.. iallefall når en som meg ikke trener lenger..bare noen raske klesskift i løpet av uka.. Klem fine du <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg