Miniferie

Nå har mannen hatt ferie i to uker ! Været og formen har ikke vært på topp, men vi har fått til et par koselige turer og ei overnatting i allefall..

Skriver kort under bildene !

På tirsdag denne uka tok vi en tur til Åsgårdstrand, håpa på ledig hotell der ( pga ME er det vanskelig for meg å planlegge lang tid i forrveien slitenhet_ved_me ).. det var ikke ledige rom, så vi tok en tur på stranda der og bada litt før vi tok en deilig lunsj på Rådhuset Trattoria.. veldig god mat og koselig sted ! Så kjørte vi til Tønsberg som ligger like ved Åsgårdstrand og lå over på Quality hotell på brygga der..

 

Mandag denne uka spiste vi frokost på Picasso i Drammen.. egg og bacon..

 

Fredag forrige uke tok vi en tur til Frognerparken

Kaffe hos “Anne på landet”.. litt skuffende med papp, men deilig kaffe og bakst..

 

#ferie #kortreist #åsgårdstrand #tønsberg #drammen #frognerparken

 

12 kommentarer
    1. Når formen ikke er på topp så byr det på noen utfordringer om man skal reise bort. Litt ferie og kos har det da blitt kan jeg se, og det behøver ikke alltid være de store tingene som blir minnerike. Ønsker dere begge en fortsatt fin fredda, klems 🤗

    2. Fint å se at dere har fått til litt som gir feriefølelse..☺️
      Koselige bilder 🥰
      Ikke enkelt å planlegge med MEkropp.
      Mannen min planlegger uansett, også håper jeg at jeg klarer det uten forverring 😉
      Han glemmer litt at jeg ikke er frisk innimellom 😁
      God fredag. Klem ❤️

      1. Takk fornøyd med å fått til ei overnatting <3 Takk <3 Man må prøve seg litt frem og noen ganger fungerer man heldigvis litt bedre.. Klem og fin fredag til deg også <3

    3. Koselige bilder og synes dere har fått til mye jeg. Moro med feriebilder, for meg så trenger man ikke dra i timesvis for å ha det bra. Kortreist lykke er det beste…God klem og God sommer…

    4. Jeg er mester i mini-ferier nå, så jeg koser meg uansett lengde. Både på overnattingen og på avstanden dit. Det å slappe av og kose seg er jo det viktigste 🙂

      1. Ja det vet jeg <3 Mye fint uten å reise langt.. skulle gjerne hatt litt flere dager med sol disse ukene ..men var helt greit da vi var på tur.. <3

    5. Dere koser dere så masse med flotte turer! Synd det ikke var rom i Åsgårdstrand, men det går jo an å ligge i Tønsberg også! Fint der å…! Gøy å se bilder fra turene! Klem <3

    6. Så godt ed krefter til en liten tur og en overnatting. Dere er så dyktige på disse tinga som løfter opp.
      Frognerparken er et nydelig område å besøke, men de har gått for den enkle løsninga med papptallerkenene. 🙂

      1. Takk er hyggelig å finne på litt.. og heldigvis har vi mye fint i nærheten av her vi bor 🙂 Ja ..litt stusselig med papp på cafè.. men kaffen smakte uansett godt den.. God helg videre til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg