Bloggen min og meg..og meg og meg,meg..meg..

Har jo skrevet om det noen ganger før også at bloggen min blir mye meg, meg ,meg.. Tidligere innlegg om dette finner du her..sjoldigger. ..eller her.._litt_mer_sjldigging

Jeg syns det er enklere å bruke meg selv..i stedet for å skrive om “viktige saker”..og selv liker jeg jo også best å lese “hverdagsblogger”..med en litt personlig vinkling..

Så er jeg jo veldig glad i å ta bilder ..og da er blogg et fint sted å dele dem… Trives foran kamera gjør jeg også.. og for meg er det å ta selfier og antrekksbilder en aktivitet som gjør at jeg har en liten “oppgave”jeg skal gjøre .. noe som er viktig når man er syk (ME) og ikke lenger føler seg helt med på livet..

Jeg er jo lite sosial, ikke har jeg barnebarn og ikke driver jeg med noe håndarbeide lenger ..Hvorfor ser du i innlegget her… jodajeg_kanstrikke_

Jeg har et “kreativt hode”…å da er dette en fin måte å få litt utløp for det på…

Bildene her er fra et par uker siden..ved Hvalstrand- bad..

 

#hvalstrandbad #blogging

24 kommentarer

Siste innlegg