Sjøldigger..!!??

Ville vært rart om ingen hadde tenkt om meg at jeg er en sjøldigger..så mange bilder av meg selv som jeg deler..  Har skrevet litt om det før også, som her i linken bl.a https://annebe.blogg.no/janteloven-stopper-meg.html

Syns det er greit å nevne det innimellom , så ikke folk tror at jeg ikke “skjønner ” det selv..hehe..

Syns det blir mye “meg”i perioder jeg også.. Men for å kunne lage innlegg som ikke bare er “blomster og mat” må det bli sånn.Kjenner jo ingen andre som gjerne vil at jeg skal ta bilder av dem og dele..selv om jeg aller nådigst får lov å “dele”gutta mine en gang i blandt..

Viktige temaer holder jeg meg unna, for da må jeg være sikker på at jeg ikke deler feil opplysninger og det blir for mye jobb for meg.

Også syns jeg jo det er så gøy å være forran kamera…men bare om det er slike bilder som er litt tilgjort/oppstilt..merkelig ..men sånn er jeg..

Dette bildet ble tatt da jeg ble ny med KK magazinet https://annebe.blogg.no/i-ukas-kk.html  Som dere ser av bildet , og slik jeg ser meg selv også.. (men jeg har et godt selvbilde og er fornøyd med meg selv jeg altså) Tynt hår, tunge øyelokk, mørk under øya, rynker både i fjest og på halsen ..halsen er kort..lute skuldre har jeg også.. og for ikke å glemme hengekjaker..men der redder smilet meg..hehe..

Litt fotogen er jeg kanskje da..men som dere skjønner ikke en sjøldigger ..bare ei vanlig rynkete kjerring som liker å dele bilder..

 

#rynker #blogg

18 kommentarer
    1. Har sagt det før og sier det igjen 😀 Du har en flott blogg på alle måter, og det står respekt av måten du profilerer den og deg på 🙂 Lykke til <3 klem

    2. Jeg synes at du er inspirerende:)
      Du har jo variert innlegg, så jeg synes det er veldig fin også.
      Bloggen handler jo mest av oss selv egentlig og hva vi gjør:)
      Men jeg vil også lære å blogge om andre ting enn meg selv:)

      1. Hjertelig takk 🙂 Mer gøy å blogge når man kan variere litt..syns du har mange fine innlegg også 🙂 Enklest å bruke seg selv.. Mye man kan blogge om, men da må man sjekke litt mer før man legger ut..så man ikke deler noe som er “feil”.. :))

    3. Du er herlig….Glimt i øyet og masse humor. Det må vi ha her på blogg…Hvis ikke så går det ikke…tenker jeg 🙂
      Men sagt det før…og igjen..Du er flott! Men jeg liker deg best i klær med farger….

      1. Takk ja litt humor bør det være 🙂 Takker så mye.. Det her skulle være et “stusselig”før bilde..hehe.. farger frisker opp <3

    4. Flotteste dama, og annebe sin blogg hadde da jammen ikke vært det samme uten den damen altså ♥ Synes ikke det er sjøldigging. Vi er jo mange som skriver om oss selv og våre ting. Da er det jo naturlig å ha med bilder av oss selv også.
      Fint solnedgangsinnlegg også. Sånn var skyene her også på et tidspunkt i går kveld 🙂
      Ha en fin dag i dag ♥ Klem ♥

      1. Takk snille du <3 Liker at blogger er litt personlige..og med bilder av seg selv blir jo di som er innom litt mer "kjent"med mennesket bak bloggen.. 🙂 Klem <3

    5. Det er bare kjekt med bilder av deg. Og det er jo bra at du også er menneskelig og har rynker. Men tøff som stiller i kk uten sminke også, og enig i kommentarene over “fin både før og etter” <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg