Litt mer “sjøldigging”…

Holder på å kvitte meg med mye jeg har samla på i årevis, og deriblant er det en del blader og brosjyrer jeg har vært avbildet i ( beholder jo et eksemplar av det meste , men tar ut av blader, klipper ut og setter i en perm i stedet )… har jo vist en del, men langt i fra alt.. så  her er det noen flere “småting” jeg har vært med på…

Skriver litt under bildene !


På denne jobben måtte jeg være med på tur til Kiel, noe jeg egentlig “hater”.. men sier man ja til en jobb er det bare å smile som best en kan..hehe..


På bildet øverst her skulle jeg ha mange ulike utrykk, og jeg “sliter” med det meste annet enn å se blid ut. På bildet jeg hopper over glassa( som jeg aldri har prøvd selv) fikk jeg veeeeldig godt betalt husker jeg, tror det ble over 20 tusen for en halv dags jobb.. skulle brukes i flere land. De nederst er fra Norsk Ukeblad som jeg har vært med i mange ganger ( Det med hatten er fra bladet Henne)  #ukeblader #kiel
 

 

30 kommentarer
    1. Så flink du har vært med å spare på de bladene du har figurert i selv 😀 Jeg ser jo her, og med det du tidligere har vist frem, at det ikke bare er snakk om et par tre eksemplarer 😉 Og når det begynner å bli såpass mye, så sier det seg selv at det tar plass.
      En vakker modell er du, og ja, jeg klarer ikke å se deg for meg som noe annet enn smilende <3
      Jeg holder selv på å rydde og kaste, og det er litt av en jobb. Og jammen kan jeg etterhvert se resultatene av det.
      Nå skal jo ikke jeg flytte da, som jeg vet at du skal. Men det er godt uansett, å få ryddet litt 🙂
      God klem <3

    2. Eva: Har blitt en del ja… så greit å minske bunken litt :)) Nei jeg passer ikke så godt der jeg skal se sinna ut..hehe… Deilig å kvitte seg med ting, men noe må en jo ta vare på også :)) Stor klem tilbake <3

    3. Ååå, så fine! Du er så flott altså. Gøy å bla igjennom alt sånt igjen, og sånt må jo til når man flytter 🙂 Bra du samler, gøy å vise frem når du blir gammel, hehe klem<3

    4. Du er jo helt herlig når du smiler da, så det er du HVERTFALL god på 🙂 Klart du skal vise fram dette, er SÅ moro å se 🙂 Du må ikke kaste noe av det 🙂 klem <3

    5. frodith: Takk så pent sagt, ja det faller meg ganske lett :)) Ja det er jo moro å ha det på bloggen også.. ikke bare i skapet…( noen ting har jeg flere eksemplarer av så tar vare på et av hvert ) Klem <3

    6. Dette er da ikke “sjøldigging”, bare et dykk i minnearkivet ditt. Det er viktig å bevare minner. Så er det alltid artig å bli påminnet interessante ting en har vært med på og ting en kan være stolt av. Jeg tar også og gjemmer evt. avisklipp over sang- og teaterprestasjoner opp igjennom årene. Det gjør jeg også med innslag nære familiemedlemmer har blitt avbildet for.
      Vakker dame her på alle måter!

    7. Så gøy! Klart du må samle alle bildene i en utklippsbok eller perm sånn at du har alt samlet 🙂 De er morsomme å ta vare på og du klarte nå fint å få frem flere utrykk, selv om jeg ser at du helst er blid 🙂 Mange fine minner i disse 🙂

    8. Siri Kolstad: Blitt mye ja :)) Jeg hadde noen ganske fine bilder og så ringte jeg et modellbyrå og hørte om de ville ha meg i arkivet… så etter hvert ble det mange jobber… finnes mange byråer som ønsker å ha “vanlige” folk i arkivet sitt :))

    9. toveview: Takk så fint du sier det 🙂 Ja det er gøy å ta vare på ting en selv eller sine nærmeste har vært med på… Tuuuusen takk <3

    10. margarites: Ja moro å ha, men jeg hadde bunker med blader og det ble litt mye… så har tatt ut sidene jeg selv er på i stede for :)) Takk, prøvde i alle fall..hehe… Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg