Bloggen min har blitt 8 år

Første blogginnlegget mitt posta jeg 2.april i 2014.. Så “bursdagen”var jo for ei stund siden..men rakk å lage et innlegg i riktig mnd da..Om du vil ta en titt på mitt første innlegg kan du se her..første_forsøk_Var veldig fornøyd med at jeg klarte å lage et innlegg å få publisert det..litt flinkere har jeg vel blitt.. tror jeg !

Nå blogger jeg jo ikke så ofte lenger, men har ingen planer om å slutte å blogge heller… Men litt enklere å bare dele bilder på Instagram syns jeg..og for meg er jo bilder det jeg liker best å drive med..

Men veldig hyggelig med alle jeg har blitt kjent med ved å blogge også.. Noen har jeg jo møtt også..som i disse tre innlegga her f.eks….så_hyggelig_…._bloggtrefftrivelig-a-mote-bloggvenn

Så da sier jeg bare hurra for bloggen min…gid den lenge , lenge, lenge leve må..(hehe)

Har du lyst til å føge meg på IG heter jeg.. annebe.blogg

#blogging #bursdag #drammen #norge #blomster

18 kommentarer

Siste innlegg