Trivelig å møte bloggvenn

I dag fikk jeg melding i kommentarfeltet om at bloggvenn Fruens vilje  og mannen skulle overnatte på Hokksund camping i natt ! Så om jeg ville stikke bortom en tur så var jeg velkommen. Jeg var litt sliten etter turen til Drøbak fra i går til i dag..men hadde jo så innmari lyst til å treffe henne. Hun kommer jo langveisfra å var såååå nær her jeg bor… Og hun er en av di jeg har vært lengst bloggvenn med .

Veldig glad jeg valgte å stikke en tur opp. Skikkelig hyggelig å prate med både henne og mannen..

Vi satt først å prata litt ved et bord ved resepsjonen før vi rusla ei lita runde ved elva..

Stakkars mannen hennes , måtte jo være fotograf han da..men tror han syns det var ok, han var i alle fall like blid !

Hun var slik jeg tenkte, trivelig og lett å prate med.. og nå er vi “kjente”sånn på ekte også ..

Bloggere på trappa til Nøstetangen glass…men der var det stengt..

 

Koselig møte i fine omgivelser…#blogg #bloggvenner

 

 

24 kommentarer

Siste innlegg