Baksten blei ikke helt som tenkt..

Det her var i forrige uke.. Skulle ha grønnsaksuppe til middag..og siden jeg hadde god tid tenkte jeg det kunne være hyggelig å ha litt bakst ved siden av.. Tynne Grissini så jeg for meg da jeg kjøpte med meg en ferdig pizzadeig og pesto..også kunne jeg lage noen pizzasnurrer av resten av deigen..

Skriver kort under bildene..

En sånn ferdig deig var mye mindere enn jeg trodde.. så da jeg hadde laget et brett med pizzasnurrer måtte jeg lage en egen deig til Grissini, for det var jo det vi skulle ha til suppa..

 

Tidliger pizzasnurrer jeg har laget finner du i linken her.. https://annebe.blogg.no/pizzasnurrer.h

 

Planen var små tynne Grissini til å sette i et glass..men sånn blei det ikke..hehe.. Også var det så vanskelig å snurre rundt med fyllet inni.. Tips mottas med takk !

Jeg kan jo skryte av det jeg lager også jeg , som denne kaka her f.eks.. https://annebe.blogg.no/hvordan-jeg-lagde-den-sykt-gode-marsipankaka.html

Litt sånn rotet og ikke så “Instagramvennlig” liksom..men det kunne vært værre, for det smakte jo godt ! #baking #blogg

 

 

 

12 kommentarer
    1. Ser godt alt dette 🙂 men pinner ble det jo ikke! Men men samma det…
      Dessverre ingen tips fra meg. Har aldri laget slike….Men synes dine var fine jeg og smaken tror jeg var nydelig.

      1. Takk ja smaken var bra den 🙂 Nei blei mer som avlange rundstykker..hehe.. Jeg får prøve igjen og lese litt mer om hvordan det gjøres først :))

    2. Smaken er viktigst….du vet det er det indre som teller :). Ellers syns jeg det så godt ut jeg. Bakte til 17. mai, men kunne ikke skryte av utseendet på produkta. Men det ble i hvert fall mye godt mat, sjøl om pizzabunnen ikke holdt til alt du hadde tenkt 🙂 Klem <3.

    3. Hmm ser godt ut selv om dem ikke blev tynne, bruk stort glass og sett dem oppi hihi.har ikke bakt det du har så jag har ingen tips ,men det smaker sikkert godt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg