Bad Boys spiser også Gulrotkake

Gulrotkake er jo godt da…selv for “tøffe”gutter.. I går var yngstesønn med meg og mannen en tur til Bærums verk, og på Kokeliko som ligger der har di kjempegod Gulrotkake..nam !

Nå er jo gutta mine veldig snille da..men så litt “bade”ut på øverste bildet her syns jeg..i allefall kroppsspråket..(som blei gjort til ære for fotografen)..hehe..

Dagens forrige innlegg finner du i linken her..mine-5-favoritt-metoderfor-avslapping

Mannen holder seg til “motorsykkelstilen”selv om vi solgte Harly`en ..blei så lite brukt.. men du kan se hvor fin den var i linken her _street_bob_

 

Smakte bra..

 

Koselig stil..bilder tatt i full fart med mobil…

 

Den kofta likte jeg godt..dekorativ var den jo også..

 

#bærumsverk #harlydavidson #kokeliko #blogg #gulrotkake

14 kommentarer

Siste innlegg