Antrekksinspirasjon..

Her er noen antrekksbilder fra i høst..må jo få delt dem her før snøen kommer syns jeg !

Et par ting her er nytt for høsten..men det meste har jeg hatt i mange år..

Jeg blir ofte mer glad i å bruke klærne mine når jeg har hatt dem en stund jeg.. og bortsett fra på bilder kler jeg meg som regel med det som ligger øverst i skapet..og ikke er heeeelt krøllete..hehe..

Om du ikke husker innlegget mitt om alle buksene.. ta en titt her.. fasiten-pa-hvor-mange-bukser-jeg-har

Skriver kort under bilden..

Litt rødt siden det nærmer seg jul passer jo fint… genser er kjøpt på Monki og er ny for høsten..

 

Kjøpte flere vester i fjor, og di er jo like fine i år selvsagt.. denne her liker jeg godt..

 

Kjøpt på Monki den her og den er skikkelig bløt og god.. også likte jeg fargene godt..

Her er bildet tatt på Hvalstrand.. tidligere innlegg fra badetur dit finner du i linken her..og det var et februarbad..sol-og-sjo

 

Litt diffust bilde i tåka.. Kjolen har jeg hatt et par år og skolettene er vinterfora og kjøpt forrige vinter..

Gjennbruk på bildet over her også..

 

#antrekk #monki #sjø #norge #blogg

24 kommentarer
    1. Herlig.. Så flott du er..
      Så fine og gode plagg.. Ser også veldig gode å ha på. Behagelig å gå med det.
      Monki har vi ikke her..får titte litt når jeg er i Oslo. Klem ❤️

      1. Hjertelig takk fine du <3 Det MÅ være behagelig.. orker ikke ha på"plagsomme"klær..hehe.. Monki har mye som er litt "rart" men innimellom finner jeg noe jeg liker og det koster ikke så mye heller… så ta en titt når du er på tur til Oslo ja … Klem <3

      1. Takk så hyggelig <3 Gøy å holde på med litt antrekksbilder syns jeg..men deler mest på Instagram for tiden.. litt enklere enn blogg..<3 Men liker å å oppdatere bloggen litt også.. ser du ikke blogger så mye du heller for tiden.. men fint du fortsatt er litt aktiv.. fine esker i siste innlegg.. Dagen er grei, men ikke toppform akkurat.. Håper du har det greit og får en fin helg.. Klem <3

      1. Enig.. har ikke mye rødt men det er fint <3 Hadde vært koselig.. men tror ikke det blir før jul..men kanskje etter.. i såfall skal jeg si i fra.. <3

    2. Fine antrekk, og litt ekstra “schwung” over modellen også! <3 Likte veldig godt det øverste bildet! Det er viktig å tenke gjenbruk. For noen år siden var jeg hos stylist. Jeg hadde med meg en koffert med, til dels, velbrukte klær. Hun kom med mange ideer til hvordan jeg kunne kombinere plagg jeg allerede hadde. Dessuten hvordan jeg (ved hjelp av enkle midler og rimelige investeringer) kunne gi plaggene er lite løft. F. eks i form av et billig, smalt belte! 🙂

      1. Takker så mye.. greit å få svingt seg litt..hehe.. 🙂 Utrolig hvor lite som skal til for å freshe opp et antrekk.. Ha en fin dag videre <3

    3. Så mange flotte antrekk, som alltid er du flink til å plukke ut fine ting å vise. Du kler dem alle så godt også 🥰 Ønsker deg en fortsatt fin mandag, klem 🤗

    4. God morgen 😃
      masse flott her! Og gjenbruk er bare lekkert 👢🧥👖
      Jeg klarer ikke slite ut klær lenger…og der er mye fint i klesskapet hos mange 🧣

      Lag deg gode dager inn i mørketida 🧤 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg