“Sommer”, sol og sjø..

I dag var det jo sååååå fint vær at det nesten føltes som sommer..men det var bare på land ! I vannet er det fortsatt kaldt..men helt greit å ta en dukkert ! Februarbadet ble gjennomført på Hvalstrand i Asker..

Håper mildværet fortsetter i mars også..litt tøffere med bilder fra bading i snøføyk ..som HER ..men mer fristende å gjennomføre i finvær !

Ganske fornøyd med meg selv..at jeg har bada altså ! #kropperkropp

 

På det lille bildet kan dere se at jeg ikke bare fukter håret å står i vannkanten for å bli tatt bilde av… Mannen i ferd med å få på seg klærne etter badet !

 

#vinterbad #hvalstrand

 

 

10 kommentarer
    1. Februar er kort så da må man få farta opp slik at man rekker det man skal før mars er her. Var selv en kjapp tur i skogen i dag, ble ikke så veldig langt men det var en deilig time. Snart er det puta igjen – skal tidlig opp så det er godt at jeg har vekkeklokke. Ha en fin kveld.

      1. Ja februar kommer og går før en får sukk for seg 🙂 Fint med en skogtur selv om den ikke ble veldig lang.. Da håper jeg du sover godt i natt :))

    2. Gratulerer med nok et deilig bad, dere er virkelig flinke med denne tradisjonen. Flotte bilder fra det deilige badelivet <3 Badeklem til deg.

    3. wow Jeg fatter ikke att du klarer 😱 det er ju svinkallt ute i alle fall her med skikkelig sur vestavind, men du er en töffing, tar av meg hatten for det ❤️🤗

    4. Tror nok ikke du hadde juksa nei, 😉 Tøffe er dere må jeg si. 😀
      Var ved sjøen i helga vi også, men med sludd, regn og vind frista det ikke med noe bad i sjøen akkurat 😁
      Fint vær i dag, men nå er det for langt til sjøen, så det blir ingen sikkert. (Akkurat som om jeg hadde gjort det i dag liksom) 😉😂 Herlige bilder! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg