Antrekk for våren

Jeg “må”jo ha et antrekksinnlegg når jeg er innom bloggen syns jeg !Ikke for at dere nødvendigvis syns det er så “gøy”å se på dem.. men fordi JEG syns det er sååå gøy å ta slike bilder..( Være litt kreativ med hvor jeg tar dem osv.. selv om det begrenser seg når jeg tar dem selv og må finne egna steder til kamerastativet o.l..

Dette er også en fin hobby etter at jeg blei syk og ikke orker å gå lange turer eller være mye sosial.. ( ME /utmattelse…._slitenhet_ved_me slik jeg føler det..)

Nye jeans fra denim.destination Er så utrolig gode å ha på..har skrevet om dem før også helt-supre-jeans men da het di Ylviajenas..nå er det nytt navn og ny kolleksjon..finnes i mange størrelser og benlengder..

Hadde det bare litt gøy på Portåsen..

 

#denimdestination

 

Denne sorte lindressen er fra stepinhokksund  og er av merket RAH.. jeg har en slik bluse i grønt fra før og liker den veldig godt..

Bildene er tatt på Fossesholm, der det er veldig greit å holde på å ta bilder.. også får jeg vært litt ute samtidig..

 

Ny kjole og Cardigan for våren..også fra Step In..jeg elsker slike litt “ujålete” kjoler..

 

Jeg liker godt å ha slike “småjakker”som kan brukes til det meste..

 

#antrekk #stepin #denimedestination #fossesholm #blogg

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg