Å jeg bare takker og bukker..helt uten “blygsel”…

Folk er så snille og greie og legger igjen hyggelige kommentarer både her på bloggen og på FB ! I går f.eks la jeg først ut et innlegg med bilder av mat og så et innlegg med bilder av meg selv (noe jeg ofte gjør, siden jeg liksom er min egen “merkevare”på bloggen..uten inntekt vel å merke..hehe..)..Så får jeg tilbakemeldinger om at maten ser fristende ut og at jeg er fin og flott..osv..

Og jeg bare svarer med.. tusen  takk.. eller… så hyggelig sagt… f.eks

Burde kanskje svart med …neiiii jeg er ikke såååå fin da …eller denne maten så da ikke sååå god ut..men etter å ha blogga noen år nå..har jeg (nesten) helt slutta å være “blyg”..hehe..

Påfuglen under her ser ut som den skammer seg litt i alle fall..kanskje på mine vegne !

#skammekroken #gulskogengård

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Jeg synes bare det er dumt om folk sier de ikke er fine, hvis de får komplimenter. Det bestemmer ikke “de” 😀 Hva andre skal synes. Klart de er fine. Fint å si takk synes jeg, og man kan godt være fornøyd selv også 🙂

      1. Er i grunnen enig ..men noen ganger føles det liksom litt “selvopptatt”..men det er jo lov å være det også..hehe.. 🙂 Ja man bør like seg selv.. Klem <3

    2. Fint..
      Koselig slik du svarer.. Den som kommenterer blir glad. Fortsett på samme måte du.. Ikke tja… Nei.. Er vel ikke så fint…

    3. Dårlig gjort å ødelegge et kompliment med å nekte. Og man legger jo stort sett ut det som vi selv synes er fint, så da så 🙂 Tenker vi bør være godt forbi den janteloven hvor vi skal trykke oss selv ned, og ikke ta imot komplimenter med smil og glede. Klart du får fine kommentarer, du har jo et smil og en utstråling som innbyr til det 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg