Litt enkel lunsjinspirasjon..

Skal innrømme at jeg sånn til hverdags ikke pynter maten med blomster, det er mer for at jeg syns det er gøy å ta bilder av “det meste”.. Liker at mat ser innbydene ut, men til daglig slenger jeg det stort sett opp i ei skål uten å tenke så mye på hvordan det ser ut..

Eller som i dag som jeg bare går å “gnafser”litt kålrot..

Skriver kort under bildene..

Sånn pådekking er bare om jeg har besøk og det er ikke så ofte..

 

Sjelden jeg lager salat, men godt er det..

 

Perfekt på en sommerdag ..

 

Ulike varianter med yoghurt og bær er det jeg spiser oftest..

 

Fint skarre værra..hehe..

 

Brødmat blir som oftest til kvelds, egg har jo mye proteiner som jo skal være bra..

 

Av og til tar jeg bare en kaffe og et rundstykke om jeg må ut å handle…

 

Eller noe så enkelt som det her… #lunsj #kosthold

 

6 kommentarer
    1. Utrolig delikate saker ja…. Dette kan du… Jeg spiser som regel en knekkebrød stående ved benken jeg… Blir ikke bilder av sånt vettu 😀

    2. Så innbydende og deilig det ser ut, ble helt sulten jeg 🙂 Nydelige bilder som får det til å bli masser av vann i munnen <3 Godklæmme til Flinka 😀 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg