61 år siden sist..

Ikke så lenge siden jeg blogga altså.. det er det “bare” en snau mnd siden.. Men jeg har hatt bursdag og blitt 61 år..hurra for meg.. !

Takk for hyggelige gratulasjoner på FB !

Dagen blei feira med gutta og kjæresten til eldste , da hadde vi julemat først og kaffe etterpå..hyggelig lørdag.. (som var dagen før dagen )

Tirsdag uka etter var di to søstrene mine på besøk her, først litt ost og kjeks og så krumkaker og krem.. Oppskrift på krumkaker finner du her.. da-blei-det-krumkaker-i-ar-da

Kjolebildet her tok jeg for Step In her om dagen..Så enkel og sååå fin på en gang..

 

Denne flotte oppsatsen var en av tinga jeg fikk av “gjengen”min.. (litt uskarpe mobilbilder fra bursdagen )

 

Ost og kjeks i all enkelhet..

 

Kjolen under her er også fra Step In.. jeg kjøpte i høst..to-nye-kjoler...men bildet under her tok jeg for butikken, da di har salg på denne kjoletypen nå.. Elsker mine, så kjekt med glidelås i front..

#bursdag #stepin #anemone #parttwo #blogg

 

14 kommentarer

Siste innlegg