To nye kjoler

Liker så godt denne typer kjoler, med glidelås i front ! Har jo en fra før også i en dyp rødfarge.. Årets modell er litt lenger og det passer meg bra… Merket er Part Two..og mine er kjøpt hos Step In i Hokksund..

Slike enkle kjoler passer min “livsstil”best..ikke noe jåleri liksom.. men kan fint pyntes opp med smykker , vesker, eller en bluse inni om jeg skulle føle for å pynte meg litt..

 

Litt “dårlige”antrekks- bilder om dagen, da jeg fortsatt ikke har fått tilbake kameraet mitt.. Må finne et sted å sette fast mobilen og det er ikke like enkelt å finne en bakgrunn der en også har et sted å “feste”mobilen..

Dagens forrige innlegg finner du i linken her… annebe-hvem-er-det-og-noen-elsker-bloggen-min

 

 

Bildet over her er tatt på Fossesholm..og di under er tatt på Sorenskrivergården i Hokksund..Mye sol i øya begge steder..hehe..

 

#vestfossen #fossesholmherregård #hokksund #stepin #parttwo

14 kommentarer

Siste innlegg