Yoga med yngste-sønn

Tok en prøve mnd med Yoga sammen med yngste sønn, og min siste prøve- time var i forrige uke (bildene er fra da).. Jeg visste jo at jeg ikke skulle fortsette, det blir for krevende med min form å “måtte”på slike ting..Sønnen derimot som ofte trener flere ganger pr dag allerede, har jo selvsagt meldt seg på for et år..hehe..

Jeg starta jo etter sommeren med å forsøke fem minutter med yoga på morgenen for meg selv..HER et innlegg fra det..Og da tenkte jeg det kunne være fint å få litt ideer til øvelser og teknikk..og nå etter fire timer på yoga- trening kan jeg jo litt mer i alle fall..

Stedet vi var på ligger i Drammen og har varme i rommet..noe som er behagelig syns jeg..kanskje ikke om sommeren da.. Ro og fokus er jo hovedellementet i Yoga..så da kunne jeg selvsagt ikke knipse bilder mens vi holdt på…så ble bare et par fra vi var ferdige med timen… Syns det var så fint lys i huset vi kikka mot da vi kom ut fra timen.. Yoga er absolutt bra tror jeg, man bruker jo kroppen på en litt annen måte enn man er vant med..og man kan gjøre det på “sitt nivå”…

 

#yoga #kropp

 

22 kommentarer
    1. Ser veldig bra ut for kropp og sjel 🙂 Vet ikke om jeg får begynt noen gang på dette. Sjefen min er Yoga-lærer og det virker som man får mye energi…hehe..:)

    2. Yoga har jeg tro på. Men skjønner det kan bli mye å henge med i et løp. Hjemme kan en styre tiden og aktiviteten mer sjøl. Ligger mange YouTube videoer ute. Mulig jeg har skrevet noe lignende før :). Jeg har brukt daglig noen får korte øvelser, men akkurat nå må jeg bare ha det på vent. Lykke til med dine øvelser <3.

      1. Skal være bra sies det 🙂 Ja å dra av gårde på slikt tapper energi..men noen minutter her hjemme kan være fint 🙂 Husker noe om det ja.. Klem <3

    3. Det virker som en himla grei treningsform! Jeg har hatt lyst til å prøve det lenge, men er redd det blir som med aerobic’en i sin tid, hvor koordinasjonen min hørte hjemme på et betydelig lavere nivå enn fysikken forøvrig. Dette gjorde at jeg ikke fikk det ønskede utbytte av treningen dersom jeg ikke gikk på et parti hvor det periodevis var den reneste elitedansen m.h.t trinnene som skulle utføres. -‘Needless to say’ at jeg var en katastrofe der jeg hoppet og spratt som ei loppe på speed (haha).

    4. Wow! Tøft at du prøvde noe nytt 😊
      Håper du har det bra, Anne. Det er mer stille fra ganske mange blogger for tiden, men sånn er det vel i perioder 😉 ♥️ Klem til deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg