Vinter med spor av høst..og litt om Instagram !

Jeg tok dette bildet i Drammen i forrige uke, syns det er enkelt og fint.. Det har jo vært lite snø her hos oss, så vinteren har liksom ikke kommet skikkelig ..men tror det er mer vinterlig litt opp i høyden..og mulig å gå på ski for di som ønsker/orker det..

Så var det Instagram..om du ikke følger meg der så “heter”jeg.. annebe.blogg..

Instagram er et fint sted for oss som liker å dele bilder..Noen ganger føler jeg at jeg deler for mye der…men så tenker jeg..det er vel en bildedelingstjeneste…så hva annet skulle jeg bruke den kontoen til liksom..hehe..

Leste du ikke dagens forrige innlegg om rynker og selvtillit kan du trykke på linken her.. https://annebe.blogg.no/det-er-ikke-bare-rynker-nei.html

 

Hva heter du på Instagram ?

#drammen #vinter

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. litt snø er nok snø,bare det er kvitt :=) koslig bilde ja.Nå kommer jeg meg ikke ut av døra uansett vær,hvordan det blir med gåskinne hvet jeg ikke ,uansett får jeg ikke måket snø så jeg håper vi får en snøfattig vinter i år :=) på instagram heter jeg connieleira ,navnet mitt rett og slett hi hi ,og du deler ikke skumle bilder,bare masse nydelige bilder :=)

      1. Ja mye snø er jeg ikke så glad i lenger..men litt nysnø nå før jul hadde blitt pent 🙂 Måking er det mannen som tar seg av..så bra det ikke er mye nå..han med den armen sin..God bedring til deg <3 Takker..fine bilder å se på din Instagram også..

    2. Ingen snö her i Västra Götaland hos oss, gikk en fin tur i dag og selfölgelig lå kamera i husbilen

    3. Litt snø hadde ikke vært dumt, men jeg ønsker meg ikke glatte!!!! Her regner det igjen og julestemningen er her bare når det er mørkt synes jeg da. Kos deg i kvelden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg