Det er ikke bare rynker nei !

Har jo hatt noen “rynkeinnlegg” HER bl.a.. Jeg har et godt selvbilde og det forandrer seg ikke selv om rynkene stadig blir flere… Selvsagt ønsker jeg meg ikke mest mulig rynker, men når det er slik at di kommer med alderen og blir der om man ikke “fikser”på dem…så er det like greit å akseptere dem..

Og når man tar en skikkelig “nærbildeselfie” ser man jo tydelig at det ikke bare er rynker som kommer med alderen… Hengende øyelokk, pigmentflekker,”grovere”hud og dobbelthake kommer i tillegg..

Grått hår har jeg ikke enda..kanskje kommer det ikke heller..?.. for mamma hadde ikke det , ikke farmor og ikke morfar…men om det kommer så har jeg rygg til å bære det også..hehe..

Selv om selvbildet er det samme uansett..så blir jo selvtilliten et hakk “hvassere”di dagene man føler seg litt fin.. Så å pynte seg litt ekstra av og til er nok lurt..men man trenger ikke å se helt ut som en ungdom når man jo tross alt faktisk begynner å bli gammal..

OBS !.. vet at noen kan misforstå slike innlegg litt… Jeg syns IKKE at jeg selv er stygg og ser spesielt gammel ut..det er bare en konstantering av fakta..og ment med litt humor og selvironi.. Så trenger ikke trøstende ord som at du har da ikke mye rynker..hehe..

Alle har noe fint ved seg..og jeg har MYE så det får jeg ta i et annet innlegge..

 

#utseende #rynker

 

 

12 kommentarer
    1. Haha .. fantastisk innlegg! Skulle gjerne hatt litt av den selvtillitten du har. Jeg sto ganske langt bak i køen da slike ting ble utdelt. Men enig med deg, det er lurt å pynte seg litt ekstra innimellom. Alle blir jo litt finere da, uansett utgangspunkt.

      1. Så bra du likte det 🙂 Ja vi/folk er ulike når det gjelder det der.. Hyggelig å pynte seg litt noen ganger er det i alle fall ..Klem til fine deg <3

    2. Jeg flira godt av denne bloggen, utrolig morsom og veit du va, Jeg har faktisk grått hår, starta allerede som 22 åring med det, månge spör meg hvor for Jeg ikke farger det?? Nei hvor for skal Jeg det – syns det er fint Jeg 🤗

    3. Vakkert 😀 Du har et flott forhold til akkurat det du skriver om 🙂 Det er det mange som burde bite seg merke i 😀 Tusen takk 🙂

    4. Hvem sier forresten at rynker ikke er PENT? Hvem har bestemt det? Eller at hengelokk og dobbelthake ikke er fint? 😀 Hvem bestemmer liksom det? 😀 ha-ha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg